Na de nodige zoektochten op internet geen vermeldingen heb kunnen vinden, probeer ik het hier maar eens.
Ik heb een AVR-1910 staan, deze werkte tot op heden goed.
Vanmiddag heb ik echter de Harmony 700 gekocht.
In eerste instantie ging het goed totdat alles op de ab ingesteld was en ik daadwerkelijk aan de gang ben gegaan om te testen. AAN/UIT alle functionaliteit werkt...
Nu wanneer ik tv kijk, komt het geregeld voor dat het geluid voor een splitsecond wegvalt alsof de denon het signaal van de humax ir-fox c net binnen krijgt.
Op de display verdwijnen dan ook verschillende iconen om vervolgens net zo hard weer te verschijnen.
Dit is sinds de harmony 700 gebruikt wordt.
Ik twijfel er niet aan dat er meer over bekend is echter heb ik het niet kunnen vinden.
In de hoop dat men mij hier een antwoord op kan geven.
Alvast hartelijk bedankt voor de genomen moeite..!
Groetjes,
Huib
Ik heb een AVR-1910 staan, deze werkte tot op heden goed.
Vanmiddag heb ik echter de Harmony 700 gekocht.
In eerste instantie ging het goed totdat alles op de ab ingesteld was en ik daadwerkelijk aan de gang ben gegaan om te testen. AAN/UIT alle functionaliteit werkt...
Nu wanneer ik tv kijk, komt het geregeld voor dat het geluid voor een splitsecond wegvalt alsof de denon het signaal van de humax ir-fox c net binnen krijgt.
Op de display verdwijnen dan ook verschillende iconen om vervolgens net zo hard weer te verschijnen.
Dit is sinds de harmony 700 gebruikt wordt.
Ik twijfel er niet aan dat er meer over bekend is echter heb ik het niet kunnen vinden.
In de hoop dat men mij hier een antwoord op kan geven.
Alvast hartelijk bedankt voor de genomen moeite..!
Groetjes,
Huib