[Chrome] Enkele sites laden soms niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Sinds enige tijd heb ik geregeld dat sommige sites af en toe niet goed willen laden. Elke dag gebeurt dat toch wel een paar keer bij bijvoorbeeld Tweakers.net/GoT. Dat heeft of het effect dat er helemaal niks gebeurt, of het komt er zo uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GemZEfNHuHTtAxf03vxjSqRT/full.jpg

Meestal na een paar minuten werkt het wel weer, maar het is natuurlijk bijzonder irritant. Dit probleem lijkt echter alleen in Chrome plaats te vinden, want als ik Internet Explorer open en naar Tweakers.net ga, dan laadt het direct. Ga ik vervolgens weer terug naar Chrome, dan laadt het nog steeds niet. Hele site herladen of browser afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet.

Ik had het al bij Chrome 9, maar paar dagen geleden update gedaan naar Chrome 10 en het probleem doet zich nog net zo veel voor.

De volgende extensies heb ik bij Chrome geïnstalleerd:
[list]• AdBlock
• Auto HD for YouTube
• Facebook Photo Zoom
• Right Click Opens Link in New Foreground Tab
• Type-ahead-find

Uiteraard heb ik bij AdBlock ingesteld dat Tweakers.net en Tweakimg.net toegelaten worden (ook al heb ik een abonnement :P) en ook het uitschakelen van AdBlock deed niks. De andere extensies lijken me niks met het niet-laden van sites te maken hebben.

Ik heb Windows 7 Ultimate met SP1, waarbij iets me bijstaat dat het probleem pas ontstaan is sinds ik SP1 heb geïnstalleerd, maar helemaal zeker weet ik het niet. En ook al is dat zo, ik zou het natuurlijk wel graag verholpen zien worden :)

Als iemand het probleem herkent of een mogelijke oplossing weet, dan hoor ik het graag!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb je al de standaard stappen doorlopen zoals browser opnieuw installeren etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Mogelijk kun je dit probleem beter melden (of vragen) op http://code.google.com/p/chromium/issues/list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem word niet veroorzaakt voor Win7 SP1 en ook niet door een correcte instalatie van Chroom. Een simpele oplossing verwijder alle resten van Chroom op je PC en instaleerd opnieuw. Test dan 1 voor 1 de addons en je komt er binnen 5 minuten achter, ik neem aan dat je dit nog nooit gedaan hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
WriteUp schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:21:
Heb je al de standaard stappen doorlopen zoals browser opnieuw installeren etc. ?
Uiteraard.
Zo kan je iedereen altijd wel verwijzen naar de site van de maker... ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:31:
Het probleem word niet veroorzaakt voor Win7 SP1 en ook niet door een correcte instalatie van Chroom. Een simpele oplossing verwijder alle resten van Chroom op je PC en instaleerd opnieuw. Test dan 1 voor 1 de addons en je komt er binnen 5 minuten achter, ik neem aan dat je dit nog nooit gedaan hebt?!
Kan je dit ook normaal zeggen of probeer je expres lullig over te komen? Een schone installatie met geen add-ons geïnstalleerd had het probleem ook, dus daar ligt het niet aan.

The devil is in the details.