Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:55

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Allereerst wil ik even stellen dat ik mijn keuze beperkt heb tot deze 2 muizen, dit is dus niet bedoeld als een WAT MOET IK KOPEN!?"-topic. Ik ben opzoek naar een gamemuis voor mijn laptop. Aangezien mijn huidige muis een goedkope optische muis is, kan deze muis met heel weinig ondergrondstypen overweg. Reden dat ik dit topic heb aangemaakt is eigenlijk vooral het volgende:

1. Wat is het grote verschil tussen infrarood- en lasermuizen wat betreft ondergrondstypen? Ik wil niet dat ik straks een muis koop met hetzelfde probleem als mijn huidige muis.

2. Ik wil graag de juiste formfactor : mijn huidige muis is zo'n 110x60 mm en dat is een prima formfactor. De Razer Abyssus heeft ook deze formfactor, maar over de Sharkoon Fireglider kan ik niets vinden.

Volgens mij scoort de Fireglider beter bij puntje één en de Abyssus beter bij puntje twee, vandaar dat ik de vraag hier neer wil leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:55

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Subtiele bump. Kan ik uit het feit dat niemand reageert concluderen dat mijn topic niet voldoet aan de eisen?