Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een switch om van vloeiend van input te veranderen.
Ik bedoel hier mee dat de beamer geen blauw scherm moet laten zien bij het veranderen
van de ene laptop naar de andere. Vroeger gebeurde dit wel bij het gebruik van een vga-switch,
maar misschien is dit niet zo??

Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ik weet wat je bedoelt. Bij een vga switch, zit je toch nog altijd even zonder signaal waardoor de projector toch zal omspringen naar een leeg beeld.

Een tijd terug had ik ook hetzelfde nodig. Dus het vloeiend overschakelen tussen 2 beelden.
Dit heb ik destijds moeten oplossen door de volgende opstelling:

PC <-- VGA --> VGA-naar-composit-omvormer <-- composit --> video-mengpaneel <-- composit --> beamer

Ik heb toen composit moeten gebruiken omwille van de aansluitmogelijkheden van het mengpaneel. Ik geloof dat je bij de duurdere ook voor een vga-input kan zorgen..

Het is een kostelijke oplossing, dat wel :)

Edit:

Natuurlijk kan je ook meteen de composit-uitgang van je videokaart gebruiken. Dan heb je de omvormer al niet meer nodig. Maar ik weet niet hoe oud/recent je pc is en/of je pc die uitgang heeft :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter06 op 12-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je antwoord! Nog tips voor een goedkoop klein video-mengpaneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Pardon voor de late reactie, ik hoop dat je er nog wat aan hebt!

Maar bij veel licht&geluid firma's, kan je zo'n video-mengpanelen huren. Dus dat scheelt ook weer in prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over manieren om beeld van PC naar scherm te krijgen horen gewoon in Videokaarten & Beeldschermen

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!