Toon posts:

Draadlose USB Hub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een draadloze USB Hub...type Medion MD 86097 W-LAN USB Remote Hub. Ik heb hierop mijn printer en een externe harde schijf aangesloten dit werkt prima, maar er zit ook een audio uitgang op hierop heb ik een stel boxjes aangesloten om zo muziek vanaf mijn laptop te luisteren, dit werkt ook, maar soms valt de muziek enkele seconden weg...en begint dan weer te spelen....dit is erg irritant...waar zou dit aan kunnen liggen ?

Ik heb een Sitecom router type WL-351 300 N, zou ik hier ook nog bepaalde instellingen kunnen veranderen zodat het probleem opgelost kan worden ?

B.v.d. voor de info..

Rokit

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat heb je al geprobeerd en wat zijn je huidige instellingen?
Heb je al apparaten uitgeschakeld zoals mobiele telefoon, magnetron en televisie? Heb je al andere frequenties geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de HUB..al verplaatst...de mobile telefoon uit de buurt....staat niet bij de TV in de buurt...en magnetron staat 7 meter verder op...en in de sitecom router heb ik bij geavanceerd hardware accelerator ingeschakeld, ik heb in de USB hub al diverse kanalen geprobeerd....Maar ik moet wel even melden dat ik op het netwerk gebied een totale leek ben...

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd op jouw probleem al is opgelost en hoe dit voor elkaar hebt gekrege.
Ik herken het probleem namelijk en heb er ook last van.

Alvast bedankt voor een antwoord.