Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB/FireWire naar HDMI?

Pagina: 1
Acties:

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:50
Hallo iedereen,

Ik heb een externe monitor op mijn laptop aangesloten, maar nu wil ik er ook mijn TV op aansluiten. Aangezien ik maar een videopoort heb is een verloopstukje wel handig. Ik weet dat er USB > HDMI stukjes bestaan, maar door sommige worden deze als te traag voor video of games afgestempeld en bij anderen werkt het prima. Ik vroeg me dan af of een verloopstukje naar VGA of DVI dan niet handiger is, en dan met een verloopkabel (dat geringe verlies vind ik niet zo erg) naar de HDMI van mijn TV? Sowieso heeft de TV geen VGA/DVI. Ik heb ook FireWire en volgens mij is dat sneller, zou dat werken/daar ook iets voor zijn? En het moet werken met mijn Maccie. Samengevat:

USB/FireWire > (VGA/DVI) > HDMI

Wat is de beste optie?

Bedankt!

EDIT: Ik zie nu dat er ook DVI Y-splitters bestaan (http://www.monoprice.com/...eq=1&format=2#description). Dan krijg ik wel hetzelfde beeld op de TV en monitor, maar dat is niet zo'n probleem (ze hebben ook dezelfde resolutie). Ik denk dat ik dat dan maar ga doen. Opgelost! (door mezelf :P)

[ Voor 19% gewijzigd door Lrrr op 12-03-2011 14:08 ]

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets