Probleem met CS onder Win2000

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 13:10
Als ik onder windows 2000 Half-Life of een van de mods (CS of OF) aan het spelen ben en wil terug naar het menu (met ESC) word mijn scherm zwart. Ik kan nog wel terug naar het spel (door op wat pijltjes en dan enter te drukken) maar ik zie niet wat ik selecteer.
Weet iemand hier iets voor?

btw Ik heb Half-Life 1.1.0.4 en CS 1.1

edit:
Zpelvauten :'(

• Marcj
Al gedeeltelijk opgelost :)
Ik heb HL 1.1.0.6 gedownload en zie nu weer iets. Het is alleen nog een klein venstertje linksbovenin. En als ik helemaal terug naar het hoofdmenu wil loop cs vast :(

Verwijderd

2 x esc ga je ook terug naar het spel. handig als je hebt ge-alt tabbed en dan last hebt van een flikkerende muis pointer.

• Marcj
Op OpenGL zetten helpt ook. Nu kan ik gewoon terug naar het menu. Het nadeel is dat in sommige levels de textures weg zijn (wit water, gele muren enz.)

Verwijderd

Ik heb het probleem ook. Met CS1.1 en HL1006.:( Het zuigt hard gewoon.
Alt-Tab werkt niet. Op Ctrl-Alt-Del is een directe Reboot! Je hebt niet eens de mogelijkheid om je Task Manager op te zoeken.

En ik draai OpenGL omdat Direct3D niet werkt. Hij werkt wel maar als ik mijn mouse beweeg dan beweegt mijn beeld een seconden later!!!:(

En als ik dan een game opstart dan heb ik het menu nog ik mijn linker-bovenhoek.:(

Die update zuigt hard!:(:(

• Marcj
Dat in Direct3D je muis veel te laat reageert is makkelijk op te lossen (je heb vast een GeForce).

Zoek d3d.cfg in je counter-strike map op (of de half-life map als je de mod hebt, ik het de stand alone). Open die in notepad en voeg deze regel toe: "gl_d3dflip 1"
Pagina: 1