Actie tegen KPN

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik zit in een adsl pilot-project van de univertsiteit twente, alleen KPN werkt dit project nu al 9 maanden tegen, waardoor ik nu nog steeds geen adsl heb. Nu dacht ik KPN loopt mij nu al 9 maanden te sarren. Ik wil wat terug doen. Wie weet een leuke actie waarmee ik KPN kan sarren? >:)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb KPN al genoeg gepest. Ik geef geen geld meer aan ze: internet via @home en bellen via Libertel... >:)

(dat scheelt ze duizenden guldens in het jaar hoor!)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Om te beginnen zou ik een cursus "hoe post in in het juiste forum" gaan volgen.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 19:32 schreef HlpDsK het volgende:
Om te beginnen zou ik een cursus "hoe post in in het juiste forum" gaan volgen.
Hoe bedoelt u ?

Waar is deze cursus te vinden?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op Friday 16 March 2001 20:00 schreef maarten- het volgende:

[..]

Hoe bedoelt u ?

Waar is deze cursus te vinden?
Errrm, in de FAQ? :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 20:19 schreef Moartn het volgende:

[..]

Errrm, in de FAQ? :)
Ik kan in de FAQ nergens antwoord vinden op de vraag 'Hoe bedoelt u?'.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 20:36 schreef maarten- het volgende:

[..]

Ik kan in de FAQ nergens antwoord vinden op de vraag 'Hoe bedoelt u?'.
aaaaargh mierenneuker ;)
hij zal wel gemoved zijn ofzo.
Goed maar KPN sarren; lijkt me niet zo makkelijk.
Wat wil je doen? Ophouden met bellen? Zullen zij mee zitten...
Iets illegaals? Zij zijn groot, heel groot.
Niet betalen? Leuk wordt je afgesloten, heeeeeel leuk. :)
Goed ik ben al lang blij dat ze vandaag adsl bij me aan hebben gesloten (binnen 3 weken na aanvraag, beter dan dat klote upc, die me 3 maanden smoesjes hebben geserveerd, voordat ik besloot maar voor mxstream te gaan).
Sorry ik dwaalde een beetje af :7

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Sorry mensen dat ik vond dat een actie tegen KPN iets algemeens was. Immers de actie is het onderwerp van mijn topic en niet het waarom van de actie. Maarja de topic is verplaatst en ik heb de moeite genomen om de faq even te bekijken. Daar kwam ik inderdaad nergens de topic tegen over de curus hoe plaats ik een topic op de juiste plek, wat ik wel tegenkwam was dit "Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar." Daar heb ik tot nu toe weinig van gemerkt, HlpDSk vond het klaarblijkelijk meer nodig mij belachelijk te maken dan mij erop te wijzen dat hij/zij vindt dat mijn topic op de verkeerde plek stond. HlpDsK had ook kunnen zeggen:"Oscar28 dit topic hoort volgens mij meer thuis bij Internet&Telefonie dus ik heb het verplaatst."
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen superideen gelezen. Hoewel ik het natuurlijk wel zeer waardeer dat er al wel wat ideen geopperd zijn. Maar ik wil meer horen. Dus wie weet een leuke actie? >:)

Verwijderd

Half Nederland tegelijk 0800 nummers laten bellen. Kost niks en kan het netwerk vast niet aan.

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 13:13 schreef diddel het volgende:
Half Nederland tegelijk 0800 nummers laten bellen. Kost niks en kan het netwerk vast niet aan.
en hoe wil je dat organiseren? eerst even half nederland opbellen ofzo :?

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 13:18 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

en hoe wil je dat organiseren? eerst even half nederland opbellen ofzo :?
Maar dan wel met je Twinner/Essent/Libertel/Telfort aansluiting h!

KPN sarren is wel leuk, maar dan moet je een week lang geen telefoonverkeer veroorzaken met minimaal 1 miljoen huishoudens.
En of JIJ dat voor elkaar krijgt???

[Wat voorzin heeft het op HlpDsK af te gaan zeiken, hij zorgt ervoor dat je topic op de juiste plaats komt] [en NEE ik ben geen suck-up en/of related aan HlpDsK]

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op Saturday 17 March 2001 13:22 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Maar dan wel met je Twinner/Essent/Libertel/Telfort aansluiting h!

KPN sarren is wel leuk, maar dan moet je een week lang geen telefoonverkeer veroorzaken met minimaal 1 miljoen huishoudens.
En of JIJ dat voor elkaar krijgt???

[Wat voorzin heeft het op HlpDsK af te gaan zeiken, hij zorgt ervoor dat je topic op de juiste plaats komt] [en NEE ik ben geen suck-up en/of related aan HlpDsK]
Nope, je naam zegt al genoeg... :7 :P

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Pagina: 1