KPN Arcadyan port forwarding problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn KPN experia box.
Ik heb de Arcadyan 7519 en probeer al een half jaar lang online te spelen op de playstation 3(fifa11).
Dit gaat echter niet zo makkelijk heb ik het idee.
Heb al heel veel ge-googled en forums bezocht met geen enkel resultaat :/
Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel verstand van computers heb, maar zou met een goede uitleg (die wel werkt) er uit kunnen komen .... Zijn er meer mensen met dit probleem? Of iemand die mij hier mee zou kunnen helpen?

Greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:43
KPN blokkeert de poorten van de routers, dus je zult nooit goed online kunnen. By the way, ADSL is zó 2003, beter ga je voor een kabelprovider.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

BeefHazard schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:39:
KPN blokkeert de poorten van de routers, dus je zult nooit goed online kunnen. By the way, ADSL is zó 2003, beter ga je voor een kabelprovider.
Wat is dat nou weer voor onzin :|
ADSL is prima, ook tegenwoordig. Tuurlijk, ADSL is niet zo snel als kabel, maar niet iedereen heeft 100Mbps nodig.
Volgens jouw defnitie zou iedereen per direct moeten overstappen op fiberglas.

Anyway, volgens mij is de Experiabox een behoorlijk dichtgetimmerd ding. Ik denk dat je er goed aan doet om een betere modem/router te kopen. Bijna alles wat je kan kopen is beter omdat het niet dichtgetimmerd zit.

Btw, KPN blokkeert geen poorten (naja, hooguit poort 25, zoals zoveel providers doen ivm spam)

[ Voor 32% gewijzigd door McKaamos op 11-03-2011 17:48 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kpn een half uur geleden gebeld, ze hebben mij naar tweakers doorgewezen hier zou een guide met oplossing staan van de router, heb nog gezocht op de site maar kon niks vinden ... Verder konden ze mij niet helpen. Of ik moest één of ander team bellen die mij zou kunnen helpen. Maar dit is €15,- per kwatier. Aangezien ik alleen in de vakanties en af en toe in de weekenden thuis ben vind ik dit niet hoeven.