Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 wil de computer niet afsluiten.

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Mijn windows 7 ultimate x64 heeft problemen met m`n nieuwe pc om af te sluiten.
De keren na het installeren van windows 7 en de stuurprogramma,s van moederbord wil computer niet meer afsluiten.

Als ik de computer afsluit (start, afsluiten) dan sluit hij windows af en de harde schijven gaan uit en daar blijft hij hangen. de draai icoon blijft dan stil staan.
Beetje zelfde idee als vroeger, maar toen kwam er nog netjes te staan, de computer kan nu uitgeschakeld worden.

Iemand een idee?
Misschien dat het moederbord nog niet goed word ondersteund ?
Dit gebeurd pas na het installen van de chipset drivers.
Heb ook al nieuwe drivers gedownload.. allemaal het zelfde probleem.

Windows 7 ultimate heb ik in engeneering edition, deze komt rechtstreeks van Microsoft zelf. hoop debug , recover en repair tools zitten hier in.

Draai met een i7 2600k, Asus P8P67-M, 16GB mem en windows staat op een 120 GB SSD vertex2

EDIT:
Voor dat deze topic gesloten word net als de andere waarin staat dat ik eerst moet kijken welke versie ik heb van windows.
Denk dat de gene die hem heeft gesloten ook maar zelf beter moet lezen!

Ik heb de engeneering edition van Windows 7 ultimate, deze komt rechtstreeks bij Microsoft vandaan.
Deze heeft Recover, Repair en Debug tools er inzitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 17:38 ]

• mjoey
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 09:43
Heb je misschien een losse geluidskaart in?
En bij apparaatbeheer heb je verder ook geen meldingen?
Moet je nog even kijken in je logboek, of daar wat in staat.

Dit is wel mijn T.net account vriend!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:32:
Denk dat de gene die hem heeft gesloten ook maar zelf beter moet lezen!
Ik heb de engeneering edition van Windows 7 ultimate, deze komt rechtstreeks bij Microsoft vandaan.
Deze heeft Recover, Repair en Debug tools er inzitten.
I don' t care.
Dan moet je die tools ook inzetten, van iemand die een dergelijke build gebruikt mag je ook verwachten dat ie er mee doet waar het ding voor bedoeld is.

En als je twijfelt, check het dan eerst met een modje in plaats van je topic zonder enige verdere uitbreiding klakkeloos opnieuw te openen.
Je hebt niet eens de moeite genomen om de gestelde vragen mee te nemen in deze post.

Dicht dus, ga eerst zelf debuggen (powercfg zit in elke build, ook de standaard versies).
Als je er dan niet uitkomt en je vind ook niks bij Microsoft dan kun je het altijd met een goed onderbouwde startpost opnieuw proberen, zolang je maar uitlegt wat je zelf hebt gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 11-03-2011 19:34 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.