Nieuwe monitor kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• MPWE Hendriks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-05-2025
Hallo allemaal,

Ik ben een complete leek op het gebied van monitoren. Ik heb momenteel de Samsung Syncmaster 930bf uit 2005 ofzo? Heb deze ook maar gekocht omdat al mn maten heb hadden. Ondertussen ben ik wel toe aan een nieuwe monitor maar ik heb geen verstand hiervan. Ik weet dat er dagelijks topics komen met hulp nodig voor nieuwe onderdelen PC, dus mijn excuses hiervoor. Het mag tot max. 185 euro kosten. Hieronder mijn huidige grafische kaart:

MSI GTX470 TWIN FROZR II met zowel DVI als HDMI poort.

Verder heb ik me net bij de Makro de volgende monitor in een opwelling gekocht, maar toen ik thuis kwam en overal reviews las, wil ik hem graag terugbrengen. http://tweakers.net/price...illiance-221el2sb-00.html

Ik zou echt niet weten of ik een TFT, CCFL of LED moet hebben.

Alvast bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Losse topics als deze zijn niet toegestaan op tweakers. Waarschijnlijk heb je dit al ondervonden met je eerdere topics. Het beste kan je even dit topic even doornemen ;)

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

IIG succes met het vinden van je nieuwe monitor!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Toevallig zijn monitoren één van de weinige producten waar geen apart BBG topic voor is (zie ook Best Buy Guide overzichtstopic). Losse topics hiervoor zijn dus wel toegestaan, er wordt alleen wel heel wat meer eigen inzet verwacht van de topicstarter dan dit.

Ik zou zeggen rek je budget met slechts een paar euro en kijk naar deze vier schermen. Dat zijn monitoren met een IPS paneel, dergelijke panelen zijn op vrijwel alle vlakken beter dan TN panelen.

Verder raad ik je aan om het topic waar D4NG3R naar linkt door te lezen. Wegens gebrek aan eigen inzet gooi ik dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.