Voor het capturen van een aantal VHS tapes heb ik een blackmagic intensity shuttle. Zowel via S-Video als Composite begint het beeld tijdens het caputren soms te flickeren. Dit kan net een tracking dingetje zijn van de vhs speler, maar een gewone monitor heeft er geen last van.
Bij het capturen via S-Video heb ik meer last van geknipper dan via composite.
Als test heb ik mijn pioneer LX51 als videoconverter ingezet. S-video + Audio er in, HDMI er uit naar de blackmagic. Helaas tot op heden geen beeld en de receiver geeft af en toe een "HDCP ERROR".
Nu ben ik erg benieuwd waarom er iets met HDCP gedaan wordt. De bron is een VHS tape via S-Video naar de receiver. Bedenkt de receiver zelf dat het protected content is?
Bij het capturen via S-Video heb ik meer last van geknipper dan via composite.
Als test heb ik mijn pioneer LX51 als videoconverter ingezet. S-video + Audio er in, HDMI er uit naar de blackmagic. Helaas tot op heden geen beeld en de receiver geeft af en toe een "HDCP ERROR".
Nu ben ik erg benieuwd waarom er iets met HDCP gedaan wordt. De bron is een VHS tape via S-Video naar de receiver. Bedenkt de receiver zelf dat het protected content is?