Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 wil de computer niet afsluiten.

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Mijn windows 7 ultimate x64 heeft problemen met m`n nieuwe pc om af te sluiten.
De keren na het installeren van windows 7 en de stuurprogramma,s van moederbord wil computer niet meer afsluiten.

Als ik de computer afsluit (start, afsluiten) dan sluit hij windows af en de harde schijven gaan uit en daar blijft hij hangen. de draai icoon blijft dan stil staan.
Beetje zelfde idee als vroeger, maar toen kwam er nog netjes te staan, de computer kan nu uitgeschakeld worden.

Iemand een idee?
Misschien dat het moederbord nog niet goed word ondersteund ?
Dit gebeurd pas na het installen van de chipset drivers.
Heb ook al nieuwe drivers gedownload.. allemaal het zelfde probleem.

Draai met een i7 2600k, Asus P8P67-M, 16GB mem en windows staat op een 120 GB SSD vertex2

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

1e wat bij mij opkomt gezien jij een Sandy Bridge mobo hebt: Welke SATA poorten gebruik je... SATA2 (300) of SATA3 (600)?

Edit: En is je Ultimate legaal?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 11-03-2011 14:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:31
@ danger: Net of het uitmaakt of windows 7 legaal is. Heeft ie altijd nog tot 30 dagen na installatie de tijd om een key te kopen. En een illigale versie verschilt echt niet van de legale hoor, tenzij iemand er een custom versie van heeft gemaakt....

Maar goed. Ik heb het ook wel een keer gehad. Weet echter niet waar het aan lag en hoe je het op kunt lossen. Volgens mij is een programma dat je gebruikt niet afsluitbaar. Dus, volgende keer misschien zo veel mogelijk programma's afsluiten en dan pas op uitschakelen klikken?

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:18:
1e wat bij mij opkomt gezien jij een Sandy Bridge mobo hebt: Welke SATA poorten gebruik je... SATA2 (300) of SATA3 (600)?

Edit: En is je Ultimate legaal?
Ik heb hem inderdaad op de SATA3 hangen, zal eens proberen om hem op een andere sata poort te goien.
Windows heb ik lugaal er op staan.(engineerings edition)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

Doe geen moeite, het zijn de SATA2 (SATA-300) poorten die defect zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:52:
O, okee.
Had hem al nu op een SATA3 poort zitten, maar probleem heeft het niet verholpen.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

D4NG3R schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:52:
Doe maar even verdiepen in het Sandy Bridge probleem!
Dan had je kunnen weten dat het probleem niet door de B2-stepping (met fouten) van de Sandy Bridge chipset is ontstaan.

@TS: Wat AMD1800 zegt

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:49:

Windows heb ik lugaal er op staan.(engineerings edition)
Bestaat niet ;)

Maar ga eerst nou eens [search=windows 7 powermanagement]? Er zijn al een aantal dingen die je kan doen om erachter te komen of iets qua drivers of software je energiebeheer beinvloedt.

Doe dat eerst even, kijk dan goed welke Windows versie je hebt en probeer het dan nog een keer.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.