W7 Sharing Cache

Pagina: 1
Acties:

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:49

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik hoop dat dit de goeie plek is voor dit topic, maar ik had een vraag. Ik logde net in op de share van een andere PC hier in huid. Deze heeft 2 accounts, de ene heeft volledige toegang, en de ander maar tot 1 map. Nu logde ik in met de account die maar toegang had tot 1 map.

Elke keer als ik nu naar de share ga, blijf ik diezelfde permissies houden, en ik kan ook niet inloggen met een andere account. (ik heb bij de Credential Manager al alle wachtwoorden van windows shares weggegooid).

Hoe kan ik nu alsnog inloggen met die andere account en mijn volledige controle terug krijgen?

Thijs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gewoon afmelden en aanmelden met je andere account? Zie niet dat je dat al hebt gedaan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Maar hoe kan ik die account afmelden? (Of bedoel je gewoon mijn windows account van deze PC?)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ThijsD schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:35:
Maar hoe kan ik die account afmelden? (Of bedoel je gewoon mijn windows account van deze PC?)
Juist, of heb je het daar niet over?
Laat maar, misunderstood!

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2011 13:41 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Laat maar :) heb het al opgelost met een PC reboot :P