Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

heeft een van jullie misschien een suggestie voor een PCI WLAN kaart met een goede range.
De router waarmee ik wil verbinden staat 2 verdiepingen en wat muren ver.
Op het moment heeft deze computer internet via het stroomnet maar daar ben ik niet helemaal tevreden over (qua snelheid en stabiliteit).
Ik heb gegoogled maar kon geen concrete resultaten (betreffende de range van de kaart) vinden, dus, heeft iemand misschien een idee voor een goede PCI adapter?

Bedankt,
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wel handig als je ook door geeft aan wat voor eisen je wilt dat het voldoet. 802.11 A/B/G/N, wat voor soort muren het dan zijn (gipsplaat/beton/bewapend beton/anti-kernreactor-mega-muur) en of je bijvoorbeeld storende apparaten in de buurt hebt. Denk hierbij aan: telefoons, magnetrons, koelkasten etc.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal? maar dat weet ik eigenlijk niet zeker mijn router is een Thomson speedtouch ST780i WL. De muren lijken van gips, plafond is van hout (en misschien nog wat anders).
Met een Macbook ("normale", de witte) krijg ik verbinding vanaf het bureau waar de desbetreffende computer staat. Qua storende apparaten, er staat in dezelfde kamer een koelkast, gasfornuis, telefoon, maar geen andere speciale straling uitzendende apparatuur.
Het budget dat ik heb voor dit kaartje is het liefst onder 50 euro.
Bedankt voor je snelle reactie.

EDIT: Ik heb zelf een beetje rondgekeken, het liefst koop ik de kaart in het echt, dus heb bij MyCom gekeken, de ICIDU 300N leek me wel goed, in de startpost heb ik dat product aan deze thread gekoppeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 13:17 ]