Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Explorer 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Gisteren is op mijn lap top spontaan EX 9 geïnstalleerd. omdat deze een compleet andere layout heeft heb ik geprobeerd die via systeemherstel weer ongedasan te maken. het resultaat was dat ik niet meer op internet kon. na de hele ochtend zitten klooien uiteindelijk herstel ongedaan gemaakt en toen werkte het weer.
Nu zit ik dus met ex 9. Ik zal wel automatisch updat aan hebben staan wat de oorzaak is van het automatisch uploaden.
Nu wil ik de taakbalken aanpassen zoals in Ex 8 bv bij versie 8 had je rechts een knop favoriten en als je daar op klikte kreeg je een popup scherm met alle favoriten.
nu in versie 9 staat er rechtt een kruisje en als je daat op klikt krijg je dat zelfde schermpje. je kan hem met de pijl verplaatsen naar links dus dan is het weer zoals vanouds. maar klik je hem weg dan begint het weer van voren af aan.

Inmiddels heb ik via de site van microsoft wel gelezen hoe je het programma kunt verwijderen en dan zou de oude versie weer moet werken zoals voorheen. maar gezien de ervaring gisteren wilde ik daar maar even mee wachten.
iemand een idee hoe je fovoriten kan verplaatsen. op een voorbeelscherm zie ik ook het vakje met home en sterretjes en roindje in het midden staan maar ik krijg ze niet verplaatst.

Ik ben maar een eenvoudige gebruiker van 65 en ben maar een heel klein beetje thuis op de pc wie weet raad.
vast bedankt
Met vr gr
han

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11 22:40
druk op alt, zodoende krijg je het menu.
kies beeld.
zijbalk
bladwijzerwerkbalk

Verwijderd

Ie9 is in rc status, lijkt me sterk dat die via (automatisch) updaten geïnstalleerd wordt.

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-11 16:59

s3.

Als je IE9 niet fijn vindt werken, dan kun je deze bij Programma's of Software (afhankelijk van welke Windows je hebt) verwijderen. Vink wel "Laat updates zien" aan, dan zie je Internet Explorer 9 in het lijstje met programma's staan. Je kunt deze gewoon verwijderen, dan krijg je je oude IE8 weer terug :)

• HD-readonly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12-2019
Dat verwijderen is bij mij dus niet gelukt.

Ik had IE9 erop gezet, maar ik kreeg niet gelijk goed beeld, ook bleef er het één en ander hangen in het beeld.

Omdat nieuwe versies van software vaak in het begin nog bugs e.d. bevatten had ik in Windows 7 in het tabblad: Windows onderdelen in of uit schakelen uitgevinkt dat ik IE9 wilde.

Vervolgens werkte de snelkoppeling niet meer.

Deze verwijdert en alles nog 2 x heropgestart, nu is mijn totale IE verdwenen.

Ik speel nu met de vlg. ideeen of IE8 opnieuw downloaden of het weer aanvinken maar ms. dat iemand van jullie weet hoe ik IE8 ergens kan vinden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

HD-readonly schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:26:
Ik speel nu met de vlg. ideeen of IE8 opnieuw downloaden of het weer aanvinken maar ms. dat iemand van jullie weet hoe ik IE8 ergens kan vinden.
Guttegut... http://windows.microsoft....net-explorer/downloads/ie (dank aan Google)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HD-readonly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12-2019
Nee met ergens vinden, bedoelde ik kon vinden op de PC.

Bij het uitvinken van IE9 werd aangegeven dat er bepaalde dingen uitgeschakeld werden vlg. mij.

Daarna werkte de snelkoppelingen niet.

Omdat ik niet het idee had dat heel IE verwijderd werd is het mogelijk dat IE8 nog ergens staat.
Ik heb wel in de Internet Explorer directories gekeken maar hier stond IE9 bestanden.

Misschien dat iemand weet of ik alsnog een shortcut aan kan maken voor IE8.
Pagina: 1