"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik gok dat de FP in de 10 jaar sindsdien volwassener is geworden en zich dus nu bij zijn leest houdt.
We houden ons tegenwoordig idd iets beter bij onze leest, dus wachten we tot we relevant nieuws kunnen publiceren. En dat is dus nieuws: Sony zet zes fabrieken stil na aardbeving geworden - om niet te zeggen: ja, je bent te vroeg.
En een titelfixje. "Nu vraag ik mij toch iets af" is wel heel erg vaag
En een titelfixje. "Nu vraag ik mij toch iets af" is wel heel erg vaag
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ja, maar dat is nu niet zo.monkel schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:24:
11-9 op de FP was toch ook omdat andere nieuws-servers overbelast waren?
Al lijkt de Reuters-website wat trager dan normaal.
Ik ben helemaal geen stagiair
Toch bedankt voor de reactie mensen.
Inderdaad, Tweakers.net was toen een van de weinige (nieuws)sites die nog goed beschikbaar was. Tegenwoordig is de cummulatieve overcapaciteit van de servers en programmatuur van de diverse nieuwssites gelukkig een stuk beter bestand tegen dit soort pieken.monkel schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:24:
11-9 op de FP was toch ook omdat andere nieuws-servers overbelast waren?
Zoals je ook in de inleiding van toen kan lezen:
En als ik het me goed herinner was dat het enige nieuwsbericht daarover toen. Dus "allemaal nieuwsberichten op de FP" is sowieso al wat overdrevenOmdat zo'n beetje alle nieuwskanalen plat liggen door extreme belangstelling willen we via deze weg meehelpen zo veel mogelijk mensen te informeren over de gebeurtenissen van deze middag in de USA.
Ah! .. met allemaal nieuwsberichten bedoelde ik eigenlijk de updates die erop volgenden. Niet goed geformuleerd.
Maar bedankt voor de verduidelijking ACM, daar heb ik overheen gelezen.
Maar bedankt voor de verduidelijking ACM, daar heb ik overheen gelezen.
Pagina: 1