Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook 2003] directe bijlage toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Sinds kort is het plots niet meer mogelijk bij een pc om vanuit een programma (axapta) direct een pdf bijlage toe te voegen. Kies ik bij dat programma een ander formaat bv html dan werkt dat wel

Hmm dan zal het wel in de pdf zitten. Even getest; adobe reader op email klikken dan komt er wel een pdf bij het nieuwe bericht. Vreemd dat het nu wel werkt....

Outlook 2003 eraf gegooid en 2007 erop gezet. Als ik vanuit het programma pdf kies, komt er wel de pdf bij het nieuwe bericht. Dit is erg vreemd dat het dan wel werkt.

Outlook 2007 eraf en 2003 er weer op. Helaas dan pakt hij de pdf weer niet bij het programma.
Ben nog wat andere extensies gaan testen
Als je vanuit excel (2007) een mail wilt sturen komt er die ook als bijlage bij.

Het probleem zit hem dus tussen het programma als je pdf wilt doen en outlook 2003.

Ben al rond gaan google maar je vind alleen dingen over het verzenden en het openen van bericht. Dat is helaas het probleem niet.

Opgelost: Na ~ 4 uur eindelijk opgelost. Wat heb ik gedaan: Office2003, SP1, SP2 en SP3 geïnstalleerd en plots werkt het met de PDF's ook weer. Blijf het vreemd vinden dat het alleen met de pdf samen met het programma niet werkte en andere extensies wel en adobe reader.

[ Voor 12% gewijzigd door RobbyTown op 11-03-2011 08:53 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe