compleet systeempje

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Ik heb hier een systeempje, dat moet doorgaan voor all-round computer.
Hij moet nog even mee, dus over 5 jaar moet hij alles ook nog goed draaien (niet games hoor).
Maak ik in deze config een fout, of is dit wel een redelijke computer?
De vertex 2 heeft 60 gb, is dit genoeg en is dit een goede keus kwa ssd?
De processor is een i5 2400, is dit een goede processor of denk nu iemand:
"waarom die nou, je kan beter een ................... nemen".

https://picasaweb.google....Yuhksx2VkqXfV23bmvi-sIYT8

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 14:01
Beetje lastig om te zien doordat het plaatje nogal weinig info toont en ik niet zoveel trek heb om alle onderdelen los van elkaar op te gaan zoeken ;) Je hebt RAM uitgekozen, hij staat alleen in het lijstje als 'Kingston ValueRam'. Wat voor geheugen is dit?

Als ik jou was zou ik de producten even in de winkelmand van Tweakers zetten en die hier in 1x inzetten, dan is het wat eenvoudiger te zien wat je precies uitgezocht hebt. De prijzen zullen wellicht niet overeen komen met het lijstje wat jij hebt maar das verder niet zo belangrijk verder.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.