Ik heb een losse usb wifi adapter Realtek RTL8187. In mijn A6Va laptop zit een Intel 2200BG, welke hetzelfde probleem vaak heeft. Niet altijd.WinXP Home staat erop, Speedtouch 716v5 met laatste firmware. WPA-PSK TKIP ingeschakeld. DHCP staat ingeschakeld, bedraad werkt het hele handeltje prima. Firewall van de laptop maar even uitgezet (ESET).
Probleem:
Iedere keer beperkte of geen verbindingsmogelijkheden of kan geen netwerkadres krijgen op de wifi. Allerlei dingen al geprobeerd, ipconfig /release /renew etc.
Een van de dingen: Winsock fix uitvoeren, dan reboot ie en dan heb ik verbinding. Maar tussentijds wifi adapter eruit ofzo, nope geen verbinding als ik m er weer in doe.
Verre van ideaal iedere keer rebooten. Iemand een fix?
Probleem:
Iedere keer beperkte of geen verbindingsmogelijkheden of kan geen netwerkadres krijgen op de wifi. Allerlei dingen al geprobeerd, ipconfig /release /renew etc.
Een van de dingen: Winsock fix uitvoeren, dan reboot ie en dan heb ik verbinding. Maar tussentijds wifi adapter eruit ofzo, nope geen verbinding als ik m er weer in doe.
Verre van ideaal iedere keer rebooten. Iemand een fix?