Om welke camera gaat het? Het staat vaak wel in de instructiues van het ding. Met een linux live CD kan je kijken of hij met EHCI mount (2.0) of UHCI/OHCI (1.0). Anders even een "lsusb"in de commandline intypen, die geeft ook de snelheid.
"That was left handed..." - JJH
Het gaat om een KWorld 2860 
Bedankt voor de tip in Linux, dit ga ik zeker testen als ik de mogelijkheid heb. Is er ook zoiets voor Windows? De camera hangt aan een Windows Server 2003-pc namelijk
Bedankt voor de tip in Linux, dit ga ik zeker testen als ik de mogelijkheid heb. Is er ook zoiets voor Windows? De camera hangt aan een Windows Server 2003-pc namelijk
Je kunt ook even kijken met welke snelheid je er iets kunt afhalen (er van uitgaande dat je memory card snel genoeg is anders is het uberhaupt een non-issue). USB 1.1 is tm 12mbit, USB 2.0 zit vele malen hoger (tot 480mbit).MensionXL schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:48:
Het gaat om een KWorld 2860
12/8=1,5 dus als je in windows vista/7 meer dan 1.5 MB/s haalt zit je goed
edit
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 11-03-2011 16:54 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hehe precies, dat is het puntsdk1985 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:52:
[...]
Je kunt ook even kijken met welke snelheid je er iets kunt afhalen (er van uitgaande dat je memory card snel genoeg is anders is het uberhaupt een non-issue). USB 1.1 is tm 12mbit, USB 2.0 zit vele malen hoger (tot 480mbit).
12/8=1,5 dus als je in windows vista/7 meer dan 1.5 MB/s haalt zit je goed.
editik zie nu dat het om een webcam ipv een camera gaat. Dan gaat dat dus niet.
Heb het antwoord gevonden! In Everest is dit mooi te controleren per device 
Pagina: 1