[Powerpoint 2010] Print geen zwartwit maar grijstinten *

Pagina: 1
Acties:
  • 801 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Dag allemaal,

Ik zit nu al even met het probleem dat ik met powerpoint 2010 mijn powerpoints niet in 'Black Ink Only' kan afdrukken. Hij 'springt' vanzelf terug naar Grayscale en gaat mijn documenten dan dus ook met grijswaarden afdrukken. Ik kan het wijzigen in Powerpoint zelf en bij mijn printerinstellingen, maar dit is allemaal tevergeefs, hij drukt nog altijd af in grijswaarden.
Heb via google al wat opgezocht en er zijn nog meer mensen met dit probleem, maar er staat nergens geen oplossing bij, daarom vraag ik het hier nog eens.

Weet iemand hoe ik ppt's kan afdrukken in Black Ink Only?

Alvast bedankt,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lekker pakkende titel. Hij dekt alleen totaal de lading niet 8)7

Drukken andere (Office-) programma's wel in black-only? Bijvoorbeeld een foto in Word?

Verder graag wat specs, zoals de printer en zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 10-03-2011 22:26 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kan je dit niet met de printerdriver oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet gecheckt.

Mijn printer is een HP Deskjet F2180. Maar het is bij verschillende printers zo hoor: http://answers.microsoft....cc-47c9-96a6-c3b54696eb09 - hier is iemand die het met 3 verschillende printers heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hier staan ook een paar mogelijke oplossingen:
http://forums.techarena.in/windows-software/1377356.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Daar zeggen ze dezelfde dingen als bij mijn link, waarvan er geen enkele een oplossing is, spijtig genoeg.. Volgens mij is dit gewoon een bug van office die nog opgelost moet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De titel 'Powerpoint 2010' is erg kort door de bocht dus vul ik even aan :)

Ik begrijp dat printen naar PDF of XPS niet werkt. Zou je de PPT ergens kunnen uploaden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Ik heb de ppt hier geupload: nvm - het zijn slides van Investeringsanalyse. Ik heb ook wel met andere ppt's dat ik het design wijzig en zo hetzelfde resultaat krijg als met Black Only, maar hier ging dit niet.

Maar ik heb dit probleem bij al men powerpoints hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Geforce660 op 16-03-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Kleine update: het lukt dus niet met mijn printer, maar wel met een veel ouder model, namelijk de Deskjet 710C. Deze kan wel black ink only afdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Reden dat er geen reactie kwam, zou kunnen zijn omdat de bij Geforce660 in "[Powerpoint 2010] Print geen zwartwit ma..." genoemde download corrupt is en PPT een beveiligingswaarschuwing geeft: dat gaat niemand openen..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
Ahzo, dat wist ik niet sorry. Het is gewoon met alle ppt's dus die jullie thuis hebben zullen ook wel volstaan. Heb dezelfde ppt met mijn printer afgedrukt en daar kwam het met grijswaarden uit en bij de printer van men ouders kon ik het wel afdrukken met zwarte inkt.
Deskjet F2180 - 710C: weet iemand wat een verschil hiertussen zou kunnen zijn? (bij mijn ouders steek er geen kleuren cartridge in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Hendrik
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-06-2022
Mijn oplossing is:
Eerst zwart-wit in PDF printen en daarna de PDF printen. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Bedankt voor je bijdrage, maar omdat het topic al ruim 10 jaar oud is gooi ik het op slot. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.