Philips Smart Deals actie - webshops?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Topicstarter
Philips heeft een actie lopen onder de naam Smart Deals. Dit is een cash-back actie voor een selectie producten, die volgens de voorwaarden bij deelnemende winkels gekocht moet worden. Op hun website is deze lijst met deelnemende winkels ook in te zien (PDF).

Nou wordt op diverse webshops die deze selectie producten verkopen deze actie ook aangeprezen. Echter, deze webshops staan niet in de lijst van deelnemende winkels. En dat zijn webshops waaronder grote zoals Wehkamp en Plasma-discounter.
Ik zou graag van een webshop willen kopen (vaak zijn die iets goedkoper), maar dan wil ik wel dat Philips de factuur(kopie) accepteert voor de cash-back actie.
Ik heb Philips klantenservice hierover gebeld, en ze wisten het ook niet. Afdeling commercie zou er naar kijken en wellicht de lijst met winkels updaten.

Heeft iemand al van deze actie gebruik gemaakt? Product gekocht en gegevens (met factuur) naar Philips gestuurd? Geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25
Als de (web)winkel niet op de lijst staat, dan maak je weinig kans.

De uitbetaling van Philips word in het systeem gecontroleerd op type en serienummer. Het serienummer word gecontroleerd met de leverlijsten en aan de hand daarvan kunnen ze zien aan welke winkel de tv is uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Topicstarter
Dus dat zou betekenen, dat bedrijven als Wehkamp de consument misleiden met de cashback actie van Philips. Lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:27

aap

Op deze website staat een link naar de deelnemende winkels. Daar staat de Wehkamp gewoon tussen.

Hoezo concludeer je dan dat de Wehkamp consumenten misleidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Topicstarter
@aap:
De toegevoegde webwinkels aan het eind van het document zijn nieuw toegevoegd.
Ze stonden er voorheen niet - lees de oorzaak voor dit topic. Ik zie dat de PDF tijdens dit schrijven dateert van 11 maart. Ik heb tot eergisteren (zaterdag) gechecked.
Maar dat is dus nu ook opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door Fireshade op 14-03-2011 14:22 ]