Ik zit dus met een aardig probleem,
ik heb enige tijd al last van random crashes van mijn pc. Dit 'denk ik' sinds ik nieuw Ram geheugen erbij had gekocht, ik heb hier ook al oudere topics over gemaak. (Deze zal ik onder plaatsen)
Maar dus sinds ik win 7 heb ipv Vista loopt mijn pc nog vaker vast, ook krijg ik tegenwoordig blue screens (ipv gewoon wat rode strepen en uitvallen)
In deze blue screens staat van alles, alleen nooit de tijd gehad om het goed te kunnen zien ik weet deze wel:
Bad_Pool_header
System_service_exeption
Memory_managemant
De afgelopen tijd heb ik deze dingen gekocht:
-Ati Radeon HD 5870 (ter vervanging van een Nvidia Geforce 8600GT)
-2 OCZ Vertex schrijven (60GB)
-2x2GB Corsair XMS3 1333MHz + Deze heb ik bij de OCZ Gold gestopt.
Nu denk ik zelf dat de geheugen stikjes niet samen werken..
Wat denken jullie?
Aangezien ik nooit problemen heb gehad met de OCZ stikjes heb ik deze er nu even uit gehaald om te kijken of de problemen zich voort doen (Wat ik niet verwacht)
Het kan liggen aan de Voltage verschillen OCZ = 1,6V en Corsair 1,5V
of aan de verschillen aangezien OCZ 1066Mhz is en Corsair 1333MHz (alleen heb ik Ze allebij al een flinke tijd op 1066Mhz laten draaien, wat het zelfde resultaat geeft) Ook heb ik Voltage al eens verhoorgt Wat ook niks uithaald.
Cristian
ik heb enige tijd al last van random crashes van mijn pc. Dit 'denk ik' sinds ik nieuw Ram geheugen erbij had gekocht, ik heb hier ook al oudere topics over gemaak. (Deze zal ik onder plaatsen)
Maar dus sinds ik win 7 heb ipv Vista loopt mijn pc nog vaker vast, ook krijg ik tegenwoordig blue screens (ipv gewoon wat rode strepen en uitvallen)
In deze blue screens staat van alles, alleen nooit de tijd gehad om het goed te kunnen zien ik weet deze wel:
Bad_Pool_header
System_service_exeption
Memory_managemant
De afgelopen tijd heb ik deze dingen gekocht:
-Ati Radeon HD 5870 (ter vervanging van een Nvidia Geforce 8600GT)
-2 OCZ Vertex schrijven (60GB)
-2x2GB Corsair XMS3 1333MHz + Deze heb ik bij de OCZ Gold gestopt.
Nu denk ik zelf dat de geheugen stikjes niet samen werken..
Wat denken jullie?
Aangezien ik nooit problemen heb gehad met de OCZ stikjes heb ik deze er nu even uit gehaald om te kijken of de problemen zich voort doen (Wat ik niet verwacht)
Het kan liggen aan de Voltage verschillen OCZ = 1,6V en Corsair 1,5V
of aan de verschillen aangezien OCZ 1066Mhz is en Corsair 1333MHz (alleen heb ik Ze allebij al een flinke tijd op 1066Mhz laten draaien, wat het zelfde resultaat geeft) Ook heb ik Voltage al eens verhoorgt Wat ook niks uithaald.
Cristian