NAS i.c.m. PS3

Pagina: 1
Acties:

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02 16:35
Hallo,

Ik heb hier een Netgear NAS (readynas duo).
Nu heb ik via RAIDar een aantal mappen aangemaakt op deze nas. (film, foto en muziek)
DLNA/UPnP AV staan aan en ook op elke aangemaakt map toegepast en meteen de nas laten rescannen.

Als ik nu op mn PS3 naar mediaservers zoek dan ziet hij de nas.
Alleen krijg ik niet mn aangemaakte mappen (film, foto en muziek) te zien op de PS3 maar compleet andere mappen (pictures, photo en music). Deze mappen kan ik overigen niet op mn nas terug vinden.

Iemand een idee waarom ik mn zelf aangemaakte mappen niet te zien krijg?

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 08:14

nitpicker

uNF

De PS3 kent maar 3 (eigenlijk 4) standaard mappen:
  • Music
  • Picture
  • Video
  • (PS3)
Probeer het daar eens mee!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

wokkelz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:50:
Iemand een idee waarom ik mn zelf aangemaakte mappen niet te zien krijg?
Die zelf aangemaakte mappen zullen je smb shares zijn?
smb is natuurlijk weer heel iets anders dan dnla..

Je zult je nas moeten vertellen waar jij je films/videos/afbeeldingen hebt staan zodat deze via dnla worden gedeelt.
Afhankelijk van je nas moet je je zelf aangemaakte mappen koppelen, of simpel weg op een indexeer knop klikken. Je kan natuurlijk ook eerst even in de handleiding kijken voordat je begint rond te klikken.

Verwijderd

Ik heb de zelfde setup, als je nou eens op Browse folders klikt (dacht ik) kom je in de root van je NAS of in de map de je hebt gespecificeerd in de front end van je NAS, in de laatste versie van de ready nas firmware kun je per onderdeel ene map selecteren, dus als je alles ff gaat ordenen kun je ook die mappen gebruiken.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02 16:35
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb intussen mn NAS een factory reset gegeven en opnieuw begonnen.
Heb even een filmpje in de default media/video map gezet en die was direct te vinden vanaf mn PS3.

Ik blijf het wel raar vinden tbh dat ik via mn PS3 mn eigen gemaakte mappen niet kan zien. Ook al geef ik aan op mn NAS dat ze beschikbaar moeten zijn via DLNA.

Maar goed ik kan weer even verder! Nog maals bedankt!