Nat Problemen Games

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
Hallo wie kan mij helpen, met nat problemen. Ik kan bij niemand pings zien dus ook niet joinnen bij de meeste games.

Zoals men of war counterstrike(soms) en heel soms zit ik midden in een game bam opeens uit de game gekickt en er komt opeens Nat Close te staan.

Ik denk dat het iets simpels is gewoon een port ofzo invoeren, ik heb NetGear.

Dus aub kan iemand mij een Simpel Topic geven van hoe je het moet doen of zelf even uitlegen.

Ik weet niet dat ik ook nat problemen heb met de xbox 360 en Ps3 nog niet gedaan(geen tijd voor)

en even een computerman laten komen vind ik ook maar niks kost 65 euro en ja als het gewoon een Port is tja wel ff 65 euro weg gooien.

zelf heb ik al op internet gezocht maar dan krijg ik alleen maar xbox 360 nat enzo.

Vast bedankt.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
ik heb niet gevraagt om een bijbel maar ja ik moet er maar mee leven thx:)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan moet je het niet in de kerk vragen he ;)

Ey!! Macarena \o/

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Elle_John schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:37:
ik heb niet gevraagt om een bijbel maar ja ik moet er maar mee leven thx:)
Ja, dat zal je moeten, anders moet je het buiten GoT zoeken ;)

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 22:36

Singular1ty

EV Evangelist

Je post dit op de totaal verkeerde plek, dit hoort thuis in Netwerken

Verder is het moeilijk te helpen als basale informatie ontbreekt, zoals wat voor hardware je gebruikt (moederbord, netwerkkaart, router), of je misschien antivirussoftware hebt draaien en zo ja, welke, en hoelang je het probleem al hebt. Heb je iets veranderd aan je pc of netwerkopstelling voordat dit gebeurde? Wat heb je al geprobeerd zelf? Ik zou ook maar eens gaan kijken of je PS3 en Xbox het doen.

Als laatste zou een beetje behoorlijk gebruik van interpunctie, hoofdletters en correcte zinsbouw het een stuk makkelijker maken precies te doorgronden wat hier aan de hand is...

Sorry als dit negatief overkomt, maar als je niet beter je best doet ons duidelijk te maken wat er gebeurt is dat zonde van zowel onze tijd als de jouwe.

Verwijderd

Als bij jouw de benodigde netwerk ports niet open staan dan werkt het nooit. Jij geeft aan dat het wel werkt maar soms wordt je van de gameservert afgesmeten.
Toevallig uTorrent ook open staan? zie deze link

Het kan daarnaast ook nog aan de gameserver liggen, en dan kan je heel lang zoeken in de instellingen van je eigen routert maar los je het nooit op.

Het vinden van een oplossing is doorgaans het meeste werk. En ook niet zonder risico's, je loopt namelijk de kans om behoorlijk van kennis van zaken te krijgen en dan komt ineens iedereen die een probleem heeft met zijn pc of netwerk naar je toe.
Ik denk dat veel mede tweakers medere malen een hele avond op zolder hebben doorgebracht tijdens een verjaardag van een kennis om zijn antieke systeem te reanimeren.

Kennis is macht maar heeft soms ook nadelen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zoals al is aangegeven hoort dit niet in Overclocking & Tweaking. Begin inderdaad maar eens met doornemen van Het Grote Poortmappingsverhaal, dan moet er al een hoop duidelijker worden. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.