Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocSnuggels
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Op dit moment draai ik op mijn hp dc7900 Windows Vista Business x64 en ik moet zeggen nu op zich 2 jaar naar tevredenheid. Maar je kent het ... voor mijn zakenpartner en haar behoeften gekozen voor een DIY Kit met daarop Windows 7 Professional x64 (nog geen SP1).

Behalve dat ik gecharmeerd ben van Windows laatste desktop OS maar tevens nog zelf erg tevreden ben over het vorige OS dat mijn inziens niet geheel terecht de grond is ingeboord maar dat over latend aan een ander topic. Zit ik nu met een paar vragen waar ik een beroep doe op uw kennis, leden van Tweakers.net.

Binnen ons bedrijf houd ik mij bezig met het stukje IT als ondersteuning binnen maar soms verhuur ik me ook uit aan andere bedrijven als ZZPer incasu helpdesk voor midden-kleinbedrijf netwerk beveiliging, herinstallaties, opschonen bestanden etc. Small stuff.

Nu wat heb ik op dit moment te winnen bij een upgrade naar Windows 7

De vraa(-a)g(en)

• Wat win ik bij een overstap naar Windows 7 op een 2 jaar oude machine
• Ik draai nu geregeld onder Oracle VirtualBox - Linux en Windows XP Pro, vanaf Windows 7 Prof krijg je de XP mode erbij met een extra licentie voor XP modes onder Virtual PC. Maar kan ik die licentie ook gebruiken om die licentie te draaien onder VM Ware Workstation?

Input meer dan welkom.