Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Pricewatch] HTML op papier

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12
Zojuist even een pagina uitgeprint, maar nu zie ik dat de print.css stylesheet niet wordt geladen maar juist op het vel wordt weergegeven.

Zie ook:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xgF6SjNiUnNu3ERf7d8sFVzR/thumb.jpg

Het gaat om:
HTML:
1
<link rel="stylesheet" href="http://tweakimg.net/x/min/print.css?1298372452" type="text/css" media="print">

[ Voor 3% gewijzigd door Manuel op 10-03-2011 13:27 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Over welke browser gaat het? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Manuel
IE9 9.0.8080.16413

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me dan een bug in IE; de manier waarop wij de print-stylesheet in de head zetten (in een noscript-element) is conform de HTML5-specificatie: http://www.w3.org/TR/html...html#the-noscript-element

Intentionally left blank

• Manuel
crisp, ik denk dat je gelijk hebt. Firefox 4.0b12 toont namelijk het stukje HTML niet. Ik zal een bug-report indienen en dan hopen dat ze het oppakken.

(PS: Is het een idee om 'Plaats in wenslijst', 'Specs verbeteren', 'Plaats in inventaris', 'Review schrijven' op visibility: hidden; te zetten? Het heeft in dit geval namelijk helemaal geen meerwaarde. :))

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

Manuel schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:34:
crisp, ik denk dat je gelijk hebt. Firefox 4.0b12 toont namelijk het stukje HTML niet. Ik zal een bug-report indienen en dan hopen dat ze het oppakken.
Misschien kan je beter even wachten totdat de final van IE9 uitkomt volgende week om te kijken of het probleem daar nog aanwezig is. (ik heb nog even getest in de beta-versie van IE9 en daar was het probleem niet aanwezig)
(PS: Is het een idee om 'Plaats in wenslijst', 'Specs verbeteren', 'Plaats in inventaris', 'Review schrijven' op visibility: hidden; te zetten? Het heeft in dit geval namelijk helemaal geen meerwaarde. :))
Da's waar. De print-stylesheet is op dat punt nog niet helemaal geoptimaliseerd (tbh: het is meestal ook een puntje dat snel vergeten wordt bij wijzigingen in het design).

Intentionally left blank

• Manuel
IE9 komt dinsdag uit dus ik zal het dan weer eens proberen, dit keer met een ander product om te zien of ik het kan reproduceren.

* Manuel zal de bugtracker(s) in de gaten houden.

• Manuel
Even een kleine update.

Het probleem zit niet in de final release van IE9, so problem solved.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

woei :) Altijd fijn als iemand anders bugs waar we/onze users tegenaan lopen fixen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.