Toon posts:

Batterij duur

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vanmiddag beneden wat voor school doen dus haal mijn Macbook Pro i5 2010 van de adapter, hij was al heel snel bij de 96 % vol, wanneer ik dus op batterij duur keek stond er 1:46 uur

lijkt me sterk dat hij bij 96% vol nog minder als 2 uur mee kan?

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:43:
Ik wou vanmiddag beneden wat voor school doen dus haal mijn Macbook Pro i5 2010 van de adapter, hij was al heel snel bij de 96 % vol, wanneer ik dus op batterij duur keek stond er 1:46 uur

lijkt me sterk dat hij bij 96% vol nog minder als 2 uur mee kan?
Waardes kloppen vast niet, geef de laptop de tijd om de juiste duur te berekenen. Mocht dat niet helpen kan je altijd nog wat dingen resetten en anders naar een apr

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11-2025
Kalibreer sowieso even een keer voordat je naar een APR gaat, want anders word je direct weer naar huis gestuurd onder het mom "eerst kalibreren". Had mijn broer laatst ook, terwijl het toch overduidelijk was dat de batterij gewoon gaar was.

[ Voor 24% gewijzigd door havana op 10-03-2011 13:09 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Batterijen zijn idd vrij duur. Daar is helaas niet zoveel aan te doen.

• Ma®tin
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 11:04

Ma®tin

Hallo

Bosmonster schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:07:
Batterijen zijn idd vrij duur. Daar is helaas niet zoveel aan te doen.
Zo las ik het ook ja.
Hier nog een paar voorbeelden. :)

Maar de 2 uur zijn nu wel om, dus ondertussen zal je wel weten of de batterij langer dan 2 uur meegaat?

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Hoe lang lag hij op te laden?

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:20
havana schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:09:
Kalibreer sowieso even een keer voordat je naar een APR gaat, want anders word je direct weer naar huis gestuurd onder het mom "eerst kalibreren". Had mijn broer laatst ook, terwijl het toch overduidelijk was dat de batterij gewoon gaar was.
Hoe moet je hem dan kalibreren? Helemaal leeg laten lopen en full chargen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-01 11:31
Miss is je browser opstarten en dan naar www.google.nl gaan en daar 'batterij mac kalibreren' intypen een idee?

Weet niet hoor.. Is maar een suggestie.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat je beter kan kijken of er niet een proces is vast gelopen die 100% van de cpu vraagt. Dit kan je doen met activiteiten weergave. :)

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01 21:35
Tijden hier (macbook Air) verspringen steeds tussen 10, 8 en soms 3 uur bij bijna volle accu. Heeft er mee te maken dat OS X die tijden steeds bijstelt / opnieuw inschat adhv wat je op dat moment aan het doen bent. Alleen surfen of Word typen is wat anders dan een paar uurtjes met iMovie in de weer, terwijl je Spotify op de achtergrond draait.
Systeem intensieve taken kosten gewoon veel meer stroom.

[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 10-03-2011 18:55 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Dit is weinig discussiewaardig, daarbij is de titel ook niet echt handig gekozen. Je vraag is inmiddels beantwoord, maar zie voor meer info Apple Support: http://support.apple.com/kb/HT1446?viewlocale=nl_NL.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.