ik heb een tijdje terug een nieuwe win7 installatie op mijn PC gezet op een nieuwe hdd. enige tijd dus dualboot gehad met oudere win7 installatie. Nu heb ik alles netjes overgezet en heb ik de oude schijf verwijderd.
Dat gaat dus niet werken. het lijkt wel of de oude schijf even gebruikt wordt voor de initiele opstart en vervolgens netjes mijn nieuwe installatie opboot.
Dit gebeurd me op mijn server én op mijn "normale" PC (bij beide heb ik verse installaties van win7 enterprise geinstalleerd).
Als ik naar computerbeheer en lokaal schijfbeheer ga staat er bij mijn "oude" schijf: systeem, actief, primaire partitie
Bij mijn nieuwe schijf: opstarten, wisselbestand, crashdump, logisch station.
iemadn enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Dat gaat dus niet werken. het lijkt wel of de oude schijf even gebruikt wordt voor de initiele opstart en vervolgens netjes mijn nieuwe installatie opboot.
Dit gebeurd me op mijn server én op mijn "normale" PC (bij beide heb ik verse installaties van win7 enterprise geinstalleerd).
Als ik naar computerbeheer en lokaal schijfbeheer ga staat er bij mijn "oude" schijf: systeem, actief, primaire partitie
Bij mijn nieuwe schijf: opstarten, wisselbestand, crashdump, logisch station.
iemadn enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."