Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Steeds meer programma's lopen vast/starten niet

Pagina: 1
Acties:

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:19

sapphire

Die-hard pruts0r

Topicstarter
Ik zit ondertussen weer emt de handen in mijn haar.

Gisteravond tot 1 uur zitten werken op de pc, niets aan de hand. Daarna in slaapstand gezet, vannochtend aangezet en toen begon de ellende.

Word (2007) wilde niet meer opstarten, kreeg een watson blokje in de taakbalk en een piekklein venstertje links bovenin, verder doet het niets.
Firefox start niet meer, het enige wat gebeurt is dat er een proces word geopend wat crash reporter heet. Firefox verwijderen en opnieuw installeren werkt niet, er word een proces geopend wat "firefox help" oid heet maar ik krijg verder niets te zien.
Ps CS 5 wil niet openen, er word wel een proces geopend welke 11mb gebruikt maar ik krijg verder niets te zien.
Datacolor SpyderPro utillity (voor beeldscherm calibratie) loopt ook vast bij het opnieuw opstarten van de PC.
Service pack 1 werd automatisch gedownload zag ik maar wil niet installeren en geeft een foutmelding dat het geen geheugen toegang krijgt :?

Als ik de processen als crash reporter en windows foutmelding rapporten wil afslutien krijg ik af en toe ook een foutmelding dat het proces niet naar het geheugen kan schrijven.

Natuurlijk gelijk memtest 86 en windows geheugen controle gedraait maar die vinden niets.

Herstelpunt geprobeerd terug te zetten maar die zijn opeens allemaal weg :?, terwijl ik zeker weet dat ik er een aantal gemaakt heb.

Het gaat overigens om een legale W7 x64 Pro installatie, hardware specs staan in het linkje in mijn sig.

Komt iemand dit bekend voor? Is hier een oplossing voor want ik heb komende tijd strak volgeplant dus herinstallatie zal niet echt gaan :(

Gabriël AM5

• DocSnuggels
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mijn beste

Ik heb begin december voor mijn vrouw/zakenpartner een nieuwe desktop gebouwd rond een AMD Quad Core AM3+ platform met Windows 7 x64 Professional. Vanaf feitelijk dag één na installatie van Office en de nodige beveiligings apps (ESET Smart Suite 4 - 64 bit + CounterSpy V4) bleef de desktop op willekeurige momenten bevriezen soms een crash .e.d.

Om het kort te maken ik heb het kunnen oplossen door dat in de systeem configuratie de debugging modus aanstond gevinkt.

Bekijk de onderstaande foto maar eens en probeer dit als je feitelijk alle drivers en andere oorzaken al gecontroleerd hebt. Bij mijn installatie stond deze fouten opsporing namelijk aan. Wie weet...

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/espi/foutmeldingen/medium/msconfig_debug.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door DocSnuggels op 10-03-2011 14:33 . Reden: toevoegen van plaatje ]