torrents verplaatsen naar verschillende netwerkshares

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
Ik heb hier een pc met beperkte opslagruimte, maar ook een NAS met meer dan genoeg ruimte. Nu zijn er torrentclients die je downloads kunnen verplaatsen als deze klaar zijn (utorrent bijvoorbeeld). Maar ik download verschillende dingen, welke niet allemaal in dezelfde map mogen eindigen. Bepaalde downloads moeten niet op het publieke netwerk terecht komen (die hoef ik denk niet uit te leggen ;) ).
Nu ben ik op zoek naar een torrentclient die zoiets kan. Dat ik per torrent kan aangeven wat voor categorie hij in valt (utorrent kan dit bijvoorbeeld ook). En dat hij hem, afhankelijk van de categorie naar een bepaalde map gooit als hij klaar is.
Voor Vuze (vroeger azareus) heb je een plugin die dit kan, maar deze kan het alleen naar subfolders binnen de download map.
Weet iemand welke client kan wat ik wil? Er zijn er iets te veel om ze allemaal 1 voor 1 te proberen :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
zet je de rechten op de submap anders alleen full control voor je zelf en de rest niets dan heb je toch ook wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
dezejongeman schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:11:
zet je de rechten op de submap anders alleen full control voor je zelf en de rest niets dan heb je toch ook wat je wilt?
De download folder is op mijn pc, niet op de NAS. Dan zou die hdd de hele tijd opspinnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput