Toon posts:

Gamen verloopt niet soepel

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Verwijderd

Topicstarter
Yo boys.
Eerder had ik al een topic geplaatst, maar nu ik FIFA11 heb, lijkt het toch waarheid.
FIFA11 zou je al kunnen draaien op een single core 2,4ghz, en ik heb dual 3,33ghz en nog kan ik hem niet op goede beeldsettings zetten. Ik heb ook een GeForce 210GT dus ik zou toch denken dat ik hem vrij goed voledig zou moeten kunnen draaien. Het lijkt wel alsof mijn pc de processor niet pakt. Zou ik misschien nog iets moeten installeren voor me processor? Ik hoor het wel.

Quincy

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dan is natuurlijk de vraag: wat voor processor heb je dan precies? (en wat zijn je overige specificaties?)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:44

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Kom eens voor de boeg met wat volledigere specificaties van je PC. Een 'dual 3,33 ghz' zegt niet alles. Op welke resolutie probeer je te gamen? Persoonlijk denk ik dat je geforce 210 aan de trage kant is voor dit spel.

Hier staat tekst

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
http://www.guru3d.com/art...-gt-210-and-220-review/11
Alrighty, conclusion time. Both the GT 210 and GT220 are sufficiently enough cards for normal desktop usage. The GeForce GT 210 however is extremely stripped down and should be used for very generic PC usage (desktop work) only;
Je GT210 is dus totaal niet geschikt om op te gamen.
Niet zo heel raar voor een kaart van €26

TheS4ndm4n#1919

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09-2025

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Idd die 210gt is niet echt een snelheidsmonster om het zwak uit te drukken... de cpu zal niet het probleem zijn gok ik, kijk maar eens naar een wat betere videokaart, daar zal je een stuk beter mee uit de voeten kunnen op gamegebied.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 4GB RAM, Dual Core 3,33ghz, en die GeForce 210GT. Heb ook nog een GeForce 9600GSO in de kast liggen, zou dat dan misschien een beter idee zijn?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18

D4NG3R

kiwi

:)

De 9600GS zou wat sneller moeten zijn, maar ook dit is geen snelheidsmonster.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PC is gewoon niet snel genoeg, wat voor een dual core zit er in? Merk en type?
Videokaart is inderdaad voor gamen echt bagger, zou kijken of je een leuke goedkope (tweede hands) videokaart kan kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09-2025

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Daarmee zou je iig de games op een speelbaar fps op medium/high (geen AA) moeten kunnen spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:10

Umbrah

The Incredible MapMan

Een Dual Core 486DX2 op 3,33GHz is natuurlijk trager dan een mooie Sandy Bridge op 3,33GHz: voor al wat wij weten heb je een of andere aftandse pentium 4 3.06@3.33/netburst machine in combinatie met DDR1 geheugen en zie jij hyperthreading aan voor dualcore, en heb je puur op de MB uitgaande die GeForce 210GT er in gezet.

Heb je een Core2 Duo stijl CPU (vermeld even je typenummer) en een bijdetijds moederbord (zeg maar, om een meetvorm te noemen die minder abstract is dan de chipset voor velen: met PCI-Express 2.0), dan heb je kans dat je met een kleine investering (~100 euro) jezelf een behoorlijke upgrade kunt geven door middel van een mooie ATI Radeon 5770 of een investering in een GeForce GTX550). Mits je voeding dat uiteraard aankan.

Ik zal zowel de 210GT als de 9600 niet overwegen, zeker omdat de 9600GSO al een wat tragere variant van de "gewone" 9600 was.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.