Toon posts:

Onboard geluidskaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb sinds vandaag een probleem met mijn onboard geluidskaart een, Realtek HD audio als ik mijn geluids stekker in het groene gaatje steek, dan kraakt het geluid enorm aan de de rechterkant, maar duw ik hem in 1 van de andere 6 aansluitingen kraakt het niet meer, zou de connector kapot kunnen zijn?

Groeten,

l33tzor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat zou kunnen. Maar doet het ding dat ook met een andere jack? (van bijv een koptelefoon oid?).

Verwijderd

soms helpt een soepel de kabel in te pluggen in de 3.5mm jack. De kans is wel groot dat de jack beschadigd is...

Onlangs brutaal hem erin gestoken of per ongeluk hem uitgetrokken?

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:21:
soms helpt een soepel de kabel in te pluggen in de 3.5mm jack. De kans is wel groot dat de jack beschadigd is...

Onlangs brutaal hem erin gestoken of per ongeluk hem uitgetrokken?
Is dit door Google Translator gehaald ?

OT:

Probeer het eens met een andere geluidsstekker van bijvoorbeeld een koptelefoon en kijk of het dan nog kraakt.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

Dylan93 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:54:
[...]

Is dit door Google Translator gehaald ?

OT:

Probeer het eens met een andere geluidsstekker van bijvoorbeeld een koptelefoon en kijk of het dan nog kraakt.
Jouw post is anders grammaticaal ook niet helemaal in orde...

@ TS: kan zijn dat de connector gewoon brak is, aangezien de andere dus geen ruis produceren. Kan ook zijn dat dat komt omdat de audio output niet over die kanalen gaat als het in de software op stereo ingesteld staat. Ik heb dat probleem ook gehad met een los realtek kaartje, rechterkanaal begon énorme ruis te produceren. Dat ding was dus defect. Kijk dus ook even na of je nog garantie hebt op je mobo ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een andere geluidskaart gehaald, onboard kaart helaas overleden. uit geschakeld een een x-fi kaartje der in gedouwd werkt prima, dus het ligt zeker niet aan de 3,5mm plug.

Toch bedankt allemaal!.

Kan een slotje op.
Pagina: 1