Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Dag allen,

Ik gebruik ondertussen een weekje Cyanogenmod, eerste de nightly, sinds vandaag de RC2. Draait zeer vlot en stabiel op m'n Desire. Heel veel features, ziet er gelikt uit, weinig te klagen.

De contacten app vind ik wel ietsje minder. Die van Sense was toch wel beter en die ganse integratie met Facebook, sms, email enz mis ik ook wel. Cyanogen maakt gebruik van 'Wycontacts'
De vraag: waar kan ik ergens instellen dat hij Facebook foto's weergeeft voor de contacten. Ik zie dat hij de facebook-ID opgeslagen heeft en de link met de facebook-persoon er wel is. Alleen geeft hij de google foto's weer en daar heb ik er nu éénmaal niet zoveel van

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Ik ga nu even uit van mijn stock-android kennis. Als je in contacten iemand bewerkt en daar op de menu knop drukt is er ergens aan te geven welke userpic gebruikt moet worden; Google, Twitter, Facebook of anderen die contact-sync ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
In ROM manager is hij echt niet te vinden.. :S handmatig downloaden dan maar? >_<

HTC Legend heb ik trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Cobesz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:23:
In ROM manager is hij echt niet te vinden.. :S handmatig downloaden dan maar? >_<

HTC Legend heb ik trouwens :)
Zul je geen spijt van hebben... Hij is hier te vinden. http://download.cyanogenmod.com/?type=RC&device=legend

@pathfinder2k: Thx voor je antwoord. Cyanogen heeft een andere contacts applicatie, over het algemeen goed maar dit mis ik wel. Hetgeen je beschrijft vind ik daar niet terug. Ik vrees dat 't er gewoon niet niet mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Zat dat niet in de facebook applicatie?
Ah, hier.. in de settings van Facebook>Sync Contacts

Lekker kort.