[W7] Komt niet bij loginscreen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een zeer serieus probleem. :( Ik probeerde het login-scherm van mijn PC te veranderen, door de authui.dll te veranderen. Dit heb ik gedaan (orginele authui hernoemd naar authui back-up.dll), maar nu doet hij het niet meer! :( Waar je normaal gesproken het loginscherm te zien hoort te krijgen, krijg ik alleen mijn muis te zien. Wat moet ik doen? Kan ik het probleem oplossen zonder mijn systeem te resetten? En zo nee, wat moet ik dan doen om mijn systeem weer op de basis te zetten? Ik heb geen CD bijgeleverd gekregen.
Het OS is Windows 7 64-bit.

Met vriendelijke groeten,
Jeroentk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dan zit er hoogst waarschijnlijk een restore partitie op je hd.
meestal moet je tijdens het opstarten in je bios op f11 rammen ofzo om een herinstallatie te starten.

Handiger is om met een live cdtje/usb stick even de files terug te renamen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe doe je dat? Sorry, ik ben hier absoluut niet goed in.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hoe doe je wat ? herinstalleren of terug renamen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Met je huidige windows kan ik je niet helpen, maar als je weer eens zoiets wilt proberen, gebruik een programmaatje zoals http://tweaks.com/software/tweakslogon/ of iets dergelijks. Doet het bij mij prima.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst terug renamen, omdat ik daardoor dus mijn files zou behouden. Ik heb al geprobeerd F8 te drukken bij het opstarten, maar dat doet het bij mij niet. :? Er staat alleen F2 Setup en F12 Boot Options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer even een live cdtje van ubuntu. Bestandje terug renamen, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het is een beetje afhankelijk van je laptop he, er bestaan er maar 10000 ofzo en zolang je niet verteld welke het is is het een beetje koffidik kijken, het liefst hebben we natuurlijk dat je het zelf ff googled.

Maar goed,
renamen dus. download een live cdtje e.g. knoppix, ubuntu zet het op een cd of usb stick en start er van op. en rename the mofo

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 09-03-2011 20:34 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:27:
Het liefst terug renamen, omdat ik daardoor dus mijn files zou behouden. Ik heb al geprobeerd F8 te drukken bij het opstarten, maar dat doet het bij mij niet. :? Er staat alleen F2 Setup en F12 Boot Options.
Je moet net even langer wachten, na je POST op F8 drukken zorgt ervoor dat je in het bootmenu van Windows komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Dell XPS 15 (Arrandale). Ik heb op alle mogelijke manieren op F8 proberen te drukken, maar ik kom er niet in.. :? Verder heb ik niet kunnen vinden hoe je met Ubuntu je files kan renamen? Heb je daar misschien uitleg/een linkje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://ubuntu-tutorials.c...-ubuntu-ubuntu-beginners/

Die dell moet je toch even wat duidelijker in zijn, geef anders je service tag maar even (als je niet vertrouwd op het forum dm je me maar even)

Maar ik vertel je nu alvast dat je even wat meer eigen initiatatief moet nemen want zo kom je er niet.
ik wil je handje best vasthouden, maar dan wil ik ook zoenen *;

[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 09-03-2011 21:05 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarom ga je aan een systeem sleutelen dat je niet snapt en dan ook nog eens zonder recovery plan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Met een voorzichtige inschatting van je kennisnivo, schat ik in dat je better de UBCD4Win kan gebruiken als LiveCd'tje. Deze heeft een XP theme die je bekender zal zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Yippie op 09-03-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels via F5 > Systeemherstel het toch nog weer werkend gekregen. Bedankt voor de hulp allemaal. :)
Pagina: 1