"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
http://mail.google.com/a/jeroen-vandeven.nl
Er staat bij mij (na het inloggen):
Als ik naar de startpagina van apps ga (http://start.jeroen-vandeven.nl, welke overigens wel werkt) kan ik wel op email klikken, maar dan kom ik na het inloggen op de inlogpagina van 'gewone' gmail terechtTemporary Error (500)
We’re sorry, but your Gmail account is temporarily unavailable. We apologize for the inconvenience and suggest trying again in a few minutes.
Overigens doet mijn MSN ook niet normaal, ik ga eens kijken wat daarmee is.
Edit: MSN kan ik gewoon inloggen via de officiële client, alleen ebuddy deed het niet. Lijkt niet gerelateerd.
[ Voor 16% gewijzigd door Jeroen op 09-03-2011 20:11 ]
En voor de rest denk ik dat hij het wel moet doen.
[ Voor 51% gewijzigd door Ernemmer op 09-03-2011 20:01 ]
Dat lijkt me ontzettend onmogelijkErnemmer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:00:
Ik zou je link nu weghalen, als ik erop klik dan staat er nog een wachtwoord in.
Edit: waarschijnlijk vult jouw browser daar jouw eigen wachtwoord in omdat het denkt dat het gmail is.
[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen op 09-03-2011 20:04 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 09-03-2011 20:04 ]
Dat zal je eigen google-wachtwoord zijnErnemmer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:00:
Ik zou je link nu weghalen, als ik erop klik dan staat er nog een wachtwoord in.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik zie inderdaad zelf ook het login scherm, en als ik inlog zie ik de foutmelding.Ernemmer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:07:
Dan maakt het niks uit.
Maar voor de TS, ik zie wel een login scherm en niet een error 500
Er staat overigens bij 'Show Detailed Technical Info' het volgende: "Numeric Code: 93". Lekker nuttige technische info. Op google vind ik hierover alleen dat mensen het vervelend vinden en dat het vanzelf na 72 (!) uur of minder weggaat als Google zijn zaken fixt.
In een andere browser krijg ik hetzelfde, en daar heb ik nog nooit gmail op gebruikt dus die cache is wat dat betreft leeg.
[ Voor 27% gewijzigd door Jeroen op 09-03-2011 20:10 ]
https://twitter.com/#!/search?q=%23gmail
[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen op 09-03-2011 20:19 ]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Awesome!
Ennn hij doet het weer.
Sorry voor mijn hardheid, maar léés de volgende keer wat beter:
Lijkt mij toch wel érg duidelijk!We’re sorry, but your Gmail account is temporarily unavailable.
Sorry voor mijn hardheid, maar léés de volgende keer wat beter:CptChaos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:52:
[...]
Sorry voor mijn hardheid, maar léés de volgende keer wat beter:
[...]
Lijkt mij toch wel érg duidelijk!
'Temporarily unavailable' kan van alles zijn, dat wil nog niet zeggen dat Google er al mee bezig is of dat er veel of weinig mensen last van hebben. Bovendien waren er berichten uit het verleden van mensen waarbij een probleem met dezelfde code dagen lang aanhielden.Jeroen schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:48:
Hoi mensen,
Ik zet net mijn laptop aan en probeer in te loggen op mijn gmail account (op google apps) en ik krijg een 500 errorheeft iemand anders nu problemen met gmail?
[ Voor 17% gewijzigd door Jeroen op 09-03-2011 21:21 ]
Er stond toch ook your GMail account bij, of lees ik daar nu overheen?Jeroen schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:19:
'Temporarily unavailable' kan van alles zijn, dat wil nog niet zeggen dat Google er al mee bezig is of dat er veel of weinig mensen last van hebben. Bovendien waren er berichten uit het verleden van mensen waarbij een probleem met dezelfde code dagen lang aanhielden.
Ah nee natuurlijk niet, de topictitel is dan ook niet geweldig gekozen. Wel gebruik ik gmail al sinds de invites nog schaars waren, en heb ik er zelf nog nooit niet op gekund tot vandaag. Bij zoiets vraag ik me dan ook af of het alleen om mijn account gaat, want dan kan het komen door iets wat ik heb gedaan en kan ik er ook wellicht zelf iets aan doen om het terug te krijgen, of meerdere. Hier staat nu dat het om minder dan 0.2% van de gebruikers gaat, dus relatief niet veel maar toch een hoop mensen. Op twitter kwamen er zo'n 20 berichten per minuut binnen over dat het niet werkte.CptChaos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:07:
[...]
Er stond toch ook your GMail account bij, of lees ik daar nu overheen?Dus omdat jouw account tijdelijk niet beschikbaar is, moet heel GMail maar down zijn? Snap je wat ik bedoel?
Verder was dit dus een tijdelijk probleem, en betrof het overduidelijk niet alle GMail gebruikers.
Dit topic is gesloten.
![]()