Ik heb een probleempje met mijn computer:
windows 7 home premium 32 bit.
P5n-e SLI
e6600 (2,4 ghz)
xfx hd4850
2x1 gb corsair value select ddr2 geheugen (pc5400 mhz)
Goedkope voeding (sorry)
Gisteren was er een windows update en daarna startte hij niet op.
Er is een luide lange pieptoon, dan even stil, dan weer een luide lange pieptoon, etc.
Volgens de asus 'beepguide' duidt dit op een geheugen probleem. (klopt dit?).
Om te testen of het aan het geheugen ligt. Kan ik dan de 2 reepjes er uit halen en 1 voor 1 testen? Of is het slimmer om ergens anders geheugen te lenen wat het wel doen?
Graag zou ik bevestiging willen dat dit echt een geheugen probleem is. Of kan het misschien iets met de windows update te maken hebben?
Ook zou ik willen weten wat ik het beste kan doen om er achter te komen waar het aan ligt.
bij voorbaat dank.
Edit: Ook het internet doet het niet. Ik denk niet dat dit iets met de pc te maken heeft, maar ik vermeld het toch maar even.
windows 7 home premium 32 bit.
P5n-e SLI
e6600 (2,4 ghz)
xfx hd4850
2x1 gb corsair value select ddr2 geheugen (pc5400 mhz)
Goedkope voeding (sorry)
Gisteren was er een windows update en daarna startte hij niet op.
Er is een luide lange pieptoon, dan even stil, dan weer een luide lange pieptoon, etc.
Volgens de asus 'beepguide' duidt dit op een geheugen probleem. (klopt dit?).
Om te testen of het aan het geheugen ligt. Kan ik dan de 2 reepjes er uit halen en 1 voor 1 testen? Of is het slimmer om ergens anders geheugen te lenen wat het wel doen?
Graag zou ik bevestiging willen dat dit echt een geheugen probleem is. Of kan het misschien iets met de windows update te maken hebben?
Ook zou ik willen weten wat ik het beste kan doen om er achter te komen waar het aan ligt.
bij voorbaat dank.
Edit: Ook het internet doet het niet. Ik denk niet dat dit iets met de pc te maken heeft, maar ik vermeld het toch maar even.
[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 09-03-2011 17:49 ]