Toon posts:

Acer Aspire M5640 upgrade voor game mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds 1,5 jaar misschien wel 2 jaar. De volgende pc acer aspire m5640 een tijdje terug heb ik geprobeerd een game als saint row 2 proberen te spelen en ook wel is GTA IV. Deze spellen lopen niet lekker op mijn pc, ik wil jullie daarom om het volgende vragen welke dingen zijn aan te raden om games als GTA IV maar ook de nieuwe test drive unlimited 2 lekker te kunnen spelen hieronder enkele specificaties.

Windows: Windows Vista Home Premium Edition (64-bit) Service Pack 2 (Build 6002)
Internet Explorer: 8.0.6001.19019
Memory (RAM): 3839 MB
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
CPU Speed: 2398,3 MHz
Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Defi
Display Adapters: NVIDIA GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i | NVIDIA GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver
Monitors: 1x; Algemeen PnP-beeldscherm |
Screen Resolution: 1680 X 1050 - 32 bit
Network: Network Present
Network Adapters: Sweex Wireless LAN PCI Adapter 300 Mbps 802.11n | NVIDIA nForce Networking Controller
CD / DVD Drives: G: HL-DT-STDVDRAM GH15F | H: | L: QHSPY 0PIVWTQZ | M: DGXQTIB J456NWLQJ | O: DGXQTIB J456NWLQJ
Ports: NOT Present NOT Present
Mouse: 3 Button Wheel Mouse Present
Hard Disks: C: 292,6GB | D: 293,3GB | E: 292,3GB | F: 293,1GB
Hard Disks - Free: C: 86,9GB | D: 132,8GB | E: 292,2GB | F: 292,9GB
USB Controllers: 2 host controllers.
Firewire (1394): Not Detected
Manufacturer: American Megatrends Inc.
Product Make: Aspire M5640/M3640
AC Power Status: OnLine
BIOS Info: | |
Time Zone: West-Europa (standaardtijd)
Battery: No Battery
Motherboard: ACER MCP73PV
IP Address: xx
MAC Address: 00-16-0A-00-A9-24
Host Name: PC_VAN_ROBBERT

Als er meer gegevens nodig zijn hoor ik dit graag,.

MvG

Robbert

• DordseGer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-10 08:37
Ik zou een losse PCI-e Videokaart erbij prikken en eventueel als het nodig is een betere voeding.

Qua videokaart, zou ik een 5770 of een 6850 in gedachte nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej,

Dus je bedoeld naast mijn eigen videokaart er een andere bij doen? En dan raad je mij een 5770 of 6850 aan?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:06
Hoezo naast je eigen videokaart? Ik zie alleen een GeForce 7100 integrated op je moederbord die nooit gemaakt is om mee te gamen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet een nieuwe videokaart aanschaffen ? En wat is dan een goede voor een redelijke prijs.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Deze PC serie heeft problemen met oa moederbord.
Ik kan je zeggen dat een HD5770 bijvoorbeeld wel gaat werken, maar dat je voeding dat niet leuk gaat vinden.
Voeding die er in zit is gewoon een zwakke voeding en niet stabiel, dus die zou je dan ook kunnen vervangen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Dus laten we even naar de pc zelf kijken. Dit moet er worden veranderd:

Voeding
Videokaart

Nog verdere dingen?

En wat is dan handig om te nemen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 09:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:43
Zoek en gij zult vinden? Als je een 450w A-merk voeding erin knalt moet het genoeg zijn. Kijk wel even of je een standaard atx voeding in je pc hebt zitten, anders gaat het niet passen.

Verwijderd

Een videokaart is simpelweg naar eigen smaak.Nvidia of ATI , 512MB OF 1024 MB , 128-256-512 bit.....Tis maar net wat je er mee wilt.Een hd 5770 is een leuke optie.En als voeding zou ik zeker voor een A merk gaan.Ocz , be quiet , corsair enz...En minimaal 500 watt.Liever wat meer OVER als ONDER capisiteit.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, kan iemand hiervan misschien een kleine prijs opgave maken wat de opties zijn. En dan ga ik van opties uit die goed werken. Ik ben gewoon op zoek naar een videokaart die games goed kan draaien en dan ook recente games, denk aan fifa 11, gta IV enz.

En de voeding moet natuurlijk goed werken.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica