Toon posts:

plasma 127 cm model 50pc1r

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Alles wat ik aansluit op mijn plasma 50pc1r tv via de hdmi kabel loopt mijn tv vast en kan ik ook niets meer doen rest mij alleen nog om de stroom eraf te halen.

Nu weet ik alleen niet waaraan het ligt via scart werk alles en tulp stakker ook.

Ik dacht dat ik een firmware update moet doen maar kan nergens vinden en lg wil me ook niet helpen

wie heeft voor mij wat tips om dit op te lossen.

Gr Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit er nog garantie op? Dan zou ik er mee langs de winkel gaan. Ik denk echter dat dit niet zo is omdat hij al vrij oud is.
Het lijkt me gewoon een defect. Eventuele firmware update zou dan kunnen helpen maar dan moet die wel beschikbaar zijn. Is het echter een hardware defect dan kan je hier vrij weinig aan doen. Heb je ook al een andere kabel geprobeerd? En is het van een enkele bron of meerdere bronnen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Stuur je de tv misschien in NTSC (60Hz) aan en ondersteunt hij misschien alleen PAL (50Hz)? Je zou in je besturingssysteem eens kunnen kijken of je 1080p50 kunt sturen ipv het (voor htpc's) wat meer gebruikelijke 1080p60.

Anders inderdaad de garantie (als die er nog op zit) gebruiken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards