• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik heb een Samsung LE-40 S 71 staan die sinds kort moeite heeft met opstarten.. Hij gaat bij het inschakelen direct weer uit, direct weer aan, weer uit en als ik geluk heb springt hij uiteindelijk wel aan...
De hoeveel aan/uit springen was in het begin 4/5 keer... Ondertussen is dit al verhoogd naar 10/15 keer and counting :|
(Bij al die keren aan/uit gaan krijg ik geen beeld, zover komt hij niet met opstarten...)

Volgens de website van Samsung, kan het met de voeding te maken hebben... Oplossing: De TV heeft service nodig.
Daar hebben we natuurlijk niets aan :P

Iemand hier die ervaring heeft met een dergelijke storing? Is dit op een betaalbare manier te repareren of is dit het begin van het einde?
Wil geen €200 aan reparatiekosten uitgeven aan een TV van ruim 5 jaar oud terwijl ik voor €450 een gloednieuwe koop :)

Ik heb dit ook al in het Samsung topic neergezet, maar daar is mijn vraag ondergesneeuwd :+

*edit*
Dit zelfde probleem dus:
http://www.klachtenoploss...tart-niet-gelijk-meer-op/

[ Voor 13% gewijzigd door leonvw op 09-03-2011 16:19 ]

• R0NNi384
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 23:19
Denk dat je een paar elco's moet vervangen nog makkelijker is een voedingbord zoeken en die in ze geheel vervangen ben je voor ongeveer 50 euro klaar.

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-11-2025
R0NNi384 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:46:
Denk dat je een paar elco's moet vervangen nog makkelijker is een voedingbord zoeken en die in ze geheel vervangen ben je voor ongeveer 50 euro klaar.
Tsja, ik ben een Tweaker zonder tweakskills... Dus dat wordt al lastig voor mij :+
Thnx voor de info iig! _/-\o_

Geloof dat het makkelijk en sneller is om maar een nieuwe te kopen... Gisteravond weigerde de tv het gewoon een minuut lang om aan te gaan :')

[ Voor 3% gewijzigd door leonvw op 10-03-2011 09:20 ]

• R0NNi384
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 23:19
Kap eraf rondom schroefjes zie je de borden al zitten 4 schroefjes zit het bord mee vast en 3 flat kabels.
Dan kwestie van bn nummer opschrijven en inet afzoeken ben je zo mee klaar ik heb hier een b serie staan main bord was stuk nieuwe gevonden en hij speeld weer.
Heb trouwens een service manuel gevonden moet dan wel te doen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door R0NNi384 op 10-03-2011 16:50 ]