Sinds gisteren een raar probleem. Mediacenter reboot, daarna werkt internet niet meer. Ik krijg wel een IP-adres van mijn router. Ook kunnen de laptops in huis wel het internet op (via dezelfde router).
Ik kan mijn router wel pingen vanaf mijn htpc, maar kan hem niet via de browser benaderen.
Ik kan de laptops in het netwerk wel benaderen vanaf mijn htpc.
Krijg tijdens het booten van mijn htpc in windows wel een melding. Zit op mijn werk, en ken de melding niet exact uit mijn hoofd. Maar misschien zegt het iemand was: can't bind IP socket of IP socket allready running ofzo.
Reboot in veilige modus gedaan, firewalls e.d. eraf gegooid.
Beetje vage omschrijving, maar iemand nog een idee?
offtopic: Ik zit aan schone win7 install te denken, maar ben key kwijt. Is deze uit de registry te halen?
Ik kan mijn router wel pingen vanaf mijn htpc, maar kan hem niet via de browser benaderen.
Ik kan de laptops in het netwerk wel benaderen vanaf mijn htpc.
Krijg tijdens het booten van mijn htpc in windows wel een melding. Zit op mijn werk, en ken de melding niet exact uit mijn hoofd. Maar misschien zegt het iemand was: can't bind IP socket of IP socket allready running ofzo.
Reboot in veilige modus gedaan, firewalls e.d. eraf gegooid.
Beetje vage omschrijving, maar iemand nog een idee?
offtopic: Ik zit aan schone win7 install te denken, maar ben key kwijt. Is deze uit de registry te halen?
And now the most interresting part of deze grot