Toon posts:

Kosten Contractovername KPN Mobiel (vader naar zoon)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste weken bezig om mijn mobiele telefonie contract over te laten zetten op mijn naam. Momenteel staat hij op naam van mijn vader, aangezien ik nog geen 18 was toen het contract afgesloten werd.

In de winkel van KPN is mij verteld dat een contractovername gratis is, wanneer het om een ouder naar kind overname gaat (zoals in mijn geval). De helpdesk tuthola zegt echter dat ik gewoon de 50 euro contractovername kosten zou moeten betalen, dat er geen uitzonderingen worden gemaakt. Een derde KPN medewerker verteld mij er helemaal niks vanaf te weten.

Weet iemand misschien wat het nou is? Iemand die hetzelfde heeft ervaren en in dezelfde situatie zat? Ik ben namelijk niet van plan 50 euro te gaan betalen aan KPN hiervoor.

Ik heb mijn contractovernameformulieren al opgestuurd naar KPN, maar deze zijn nog steeds niet verwerkt. Aan verschillende KPN medewerkers (inclusief helpdesk) nagevraagd, maar ook hier krijg ik van alle drie de medewerkers iets anders te horen. De een zij dat het 5 werkdagen duurde, de ander dat het 15 dagen duurde en de derde dat ik nog maar even moest wachten. De helpdesk mevrouw adviseerde mij hierop de formulieren nogmaals op te sturen, maar dan aangetekend! (amehoela)

Fijn dat alle KPN medewerkers toch zo goed geïnformeerd zijn over alles, maargoed het heeft geen zin om hier op Tweakers over te klagen :P

Ik hoor het graag als iemand weet of het nu wel gratis is of niet!

Groetjes,
Twan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01
Klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt :) Ik heb in de zoekbalk gezocht op de KPN website en bij alle contractovernamepunten gekeken, maar ik kon het zelf nergens vinden. Vind dat ze het wel erg verstopt hebben, of ik ben gewoon debiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Het is gratis als jij bij aangaan van het contract onder de 18 was. Let op, als jij bij de laatste verlenging boven de 18 was, kan het zijn dat je wel moet betalen. Weet alleen niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op dat moment inderdaad geen 18, en het contract is sindsdien niet meer verlengt. Dus dan zou het nu als het goed is gratis moeten zijn :)