Toon posts:

Laptop kopen maar defect!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal , ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop nl: De Acer Aspire 1714 MSI.
Nu heb ik er eentje gevonden op Ebay.de , maar hij is defect. Hij verkeerd in perfecte staat. En kan hem mss voor een appel en ei krijgen , maar loont het de moeite?
De verkoper schrijft: Hij is defect maar iemand die er iets van kent kan hem mss herstellen. Na en volledige nieuwe windows install krijg jij enkel nog een zwart scherm met een knipperende cursor linksboven in het scherm.
Hier de link

http://cgi.ebay.de/Acer-A...kid%3D7613946382176644236

Afbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k1/KnightViper/Aspire1714.jpg

Mijn vraag aan jullie: Is dit een ernstig probleem of wat kunnen de oorzaken zijn.
PS: Ik zoek nog steeds en Acer Aspire 1714 MSI als iemand iets weet , heb al overal rond gekeken op Ebay.uk staat er eentje maar vind ik niet betrouwbaar.
Groeten

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:31

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:05:
Mijn vraag aan jullie: Is dit een ernstig probleem of wat kunnen de oorzaken zijn.
Zonder dat er verder onderzoek naar gedaan wordt, kan het alles zijn, van ernstig tot simpel. Van makkelijk oplosbaar tot onoplosbaar.
Het is en blijft simpelweg een gok.

Waarom wil je eigenlijk specifiek dat model? Waarom voldoet elke andere laptop niet?

Alles kan stuk.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39

MsG

Forumzwerver

Voor die huidige prijs zou ik het niet laten. Ik heb eens een defecte laptop op marktplaats weer verkocht voor 90,- omdat iemand anders er wel weer wat mee kon.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als een complete installatie wel werkt t/m het rebooten heb je in iedergeval iets werken, maar vanaf dat moment kan het alles zijn. Hopelijk enkel een boot-volgorde issue in de bios, maar een laptop voor zo'n aankoopprijs voor zo goedkoop, neem ik aan dat er toch wat ernstiger aan de hand is.

Edit, wacht, dat ding kan al bijna 6 jaar oud zijn?
Eerste prijsvermelding zaterdag 17 april 2004 uit de PW.

Bekijk gewoon hoe de prijs gaat met de tijd :)

Ik heb zelf een laptop gratis gekregen ergens uit 2004, scherm was compleet verwoest. 80 euro 2dehands scherm erop en hij draait nog :)

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 09-03-2011 15:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties , ik wacht af hoe hoog ze bieden en kan ik nog bepalen.
Remco K: Ik wil gewoon dat model ik heb reeds de Aspire 1703SC , maar die 1714 MSI is gewoon wat zwaarder.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 15:30 ]