Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een jaar een performance mouse mx van Logech. Deze muis is als enige geschikt om te gebruiken op mijn bank als ik mijn MCE/Game bak bedien.
De muis is een aantal maal hard in aanraking geweest met de vloer en nu werken alleen de side scroll buttons niet helemaal goed meer.
Een telefoontje naar Logitech en ze sturen direkt een nieuw exemplaar, ik mag de oude muis ook houden.
Dat vind ik persoonlijk een top service, dus Logitech +1 _/-\o_

Ik gebruik al jaren logitech producten, en ik een G7 game mouse en een 555 remote vervangen nadat ik deze had gesloopt. Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om te bellen.

Misschien dat er mede tweakers zijn hiermee een aanschaf bespaard kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40
De service van logitech is over het algemeen inderdaad erg goed, maar om hier nou een topic voor open te maken... :P. Wat dit misschien bedoeld als reply op iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dus jij sloopt je spullen en verwacht van Logitech dat die ze vervangt. Complimenten hoor, hiermee maak je misbruik van hun inderdaad uitstekende service. :( Wees een echte kerel en ga er fatsoenlijk mee om of koop gewoon een nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al hiervoor een Logitech G5, een G7 en 2 555 remotes gesloopt zonder hiervoor Logitech te bellen. Maar ik vond dat ik best een keer kon bellen als een muis van destijds 80 euro binnen een jaar kuren gaat vertonen.
Een draadloze muis van deze prijsklasse moet een paar keer van de bank af kunnen vallen, het is niet dat ik hem expres tegen de grond aan het gooien was.
Daarbij heb ik tegen logitech gewoon de waarheid verteld, ik ging er ook niet vanuit dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen. Volgens mij is het namelijk eenvoudig te repareren maar dan moet hij wel even open gemaakt worden. En ik vond het dit keer slimmer om eerst te bellen omdat er 2 jaar garantie op zit.

De reden van dit topic is om mede tweakers attent te maken op de service, niet iedereen weet dit namelijk. Een groot aantal tweakers zal namelijk nog studeren en zit dus niet zo ruim bij kas.
Als dit topic een student of wie dan ook een aanschaf van een nieuwe muis kan besparen dan is mijn doel bereikt.

Hopelijk zijn hiermee de vragen beantwoord, en is het duidelijk wat mijn bedoeling met dit topic was.
Maar als iemand tegen het gebruiken van de garantie is, dan heb ik daar niets op tegen. Ga dan gerust je gang, ik hang daar niet direct een waarde oordeel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 06:08
Volgens mij gaat het meer over de service van logitech dan over de garantie.

Deze is meer dan prima te noemen, ik had mijn draadloze ontvanger dubbel gevouwen (ja dat kan, mediacenter met stalen klep dicht duwen, usb poort heeft het wel overleefd)

Logitech gebeld omdat ik niet helemaal uit de online shop kwam (uiteraard meerdere ontvangers voor de wave) waarna er verbaasd door de helpdesk gesteld werd waarom ik een nieuwe zou kopen. Ze stuurde er wel een op.

Ik ging er dus in het geheel niet van uit dat er garantie op zou zitten, en dat zit er ook niet. Men kan niet stellen dat een muis tegen vallen (voor de juristen onder ons, opzet doet niet ter zake) water, vuur en of idiote gebruikers handelingen moet kunnen. Dat valt niet te regelen met een garantie claim.

Echter er zijn dus bedrijven die meer dan fatsoenlijk met hun klanten omgaan. Waarvan akte en waarvoor hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef toe dat er belangrijkere zaken in het leven zijn dan dit topic maar niet alle topics kunnen nu eenmaal gaan over de "meaning of life" om maar iets te noemen.
Ik ben overigens geen Logitech fanboy maar wel een tevreden klant. Ik had na 1 dag mijn nieuwe muis via UPS al in huis.

Ik ben wel een ATI fanboy maar daar gaat dit topic niet over (mijn 6950 met bios flash geupgraded naar een 6970). Voordat hier een flamewar ontstaat stel ik voor deze draad te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:31:
Ik heb al hiervoor een Logitech G5, een G7 en 2 555 remotes gesloopt zonder hiervoor Logitech te bellen. Maar ik vond dat ik best een keer kon bellen als een muis van destijds 80 euro binnen een jaar kuren gaat vertonen.
Hard laten vallen (zoals je aangeeft) valt niet onder de garantie en ik kan mij dan ook niet voorstellen dat Logitech een nieuw exemplaar afstuurt als je aangeeft dat de muis door eigen schuld defect is geraakt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 21:26
Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:13:
[...]

Hard laten vallen (zoals je aangeeft) valt niet onder de garantie en ik kan mij dan ook niet voorstellen dat Logitech een nieuw exemplaar afstuurt als je aangeeft dat de muis door eigen schuld defect is geraakt.
Ja dat is inderdaad vaag, maar daarin tegen kan je het wel zelf testen door Logitech zelf te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mag zeker gezegd worden, ontvanger van mijn muis/tobo set deed helemaal niks meer, en aangezien het model niet meer werd gemaakt kreeg ik zonder discussie een nieuwe set toegestuurd, met nog een betere muis ook! Kunnen andere bedrijven nog van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit is niet bepaals de bedoeling van onze techfora. Shopervaringen kun je kwijt in de PW. In SF kan ook wel wat besproken worden, maar ik betwijfel of dit daar wel past.

Hier iig niet. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.