Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Koelpasta processor

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views

Onderwerpen

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-10 01:13
Hallo,

Ik heb een nieuwe processor gekocht, nou ja 2e hands. Koelpasta zit er niet bij en ik heb het niet meer. Iemand ervaring met de koelpasta:
Hama Arctic MX 2?

Groetjes

• Guillome
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Omg
Zoeken

If then else matters! System
Portfolio! site

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-10 01:13
@Guillome; bedankt voor je nuttige bijdrage he. google weet ik ook nog wel te vinden. Als ik daar iets nuttigs op gevonden had dan was ik hier niet geweest?

• tweakG5
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:44
quote:
Mu.siQ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:14:
@Guillome; bedankt voor je nuttige bijdrage he. google weet ik ook nog wel te vinden. Als ik daar iets nuttigs op gevonden had dan was ik hier niet geweest?
Dan heb je niet goed gekeken.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zoek gewoon naar reviews, aan koelpasta kan je geen buil vallen

• Xessive
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-10 17:15
Even lezen: Arctic MX-2

mod @ Troll Mountain | $Troll

• Guillome
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Potverdorie Musiq, ook nog onbeschoft en bijdehand doen terwijl link 3 een prachtige tutorial + veel info is voor precies wat jij zoekt.

Geen dank :(

If then else matters! System
Portfolio! site

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
Guillome schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:26:
Potverdorie Musiq, ook nog onbeschoft en bijdehand doen terwijl link 3 een prachtige tutorial + veel info is voor precies wat jij zoekt.

Geen dank :(
Laat me niet lachen, bouweenpc.nl :')

Mag ik even quoten uit die link
quote:
Op de onderstaande foto is duidelijk de thermalpad van de boxed koeler van Intel te zien. Deze is simpelweg te verwijderen door een stukje toiletpapier nat te maken met wasbenzine, thinner of nagellakremover en er hard over te wrijven.
Boxed koeler van Intel, op de foto is toch duidelijk een boxed koeler van AMD te zien...

Zegt al genoeg, daarbij is dat artikel gedateerd en zegt dus niet veel meer over huidige pasta's

@ TS: Het maakt vrij weinig uit welke pasta je gebruikt. Wat voor een processor heb je gekocht? Als het een oudere Athlon XP betreft, die hebben geen heatspreader/IHS (ijzeren dekplaatje over CPU), daar mag je geen pasta gebruiken op zilver-basis, omdat je dan je cpu frituurd.

Zelf gebruik ik Arctic Silver 5. Prima spul hoor, maar een zakje pasta bij de lokale computerboer kun je meestal al gratis krijgen als je het ze lief vraagt :>

Voor een normale doeleinden maakt het vrij weinig uit welke pasta er op gaat. Als je wilt overklokken en zoveel mogelijk winst wilt behalen op koeling dan zou je eens reviews op moeten zoeken via Google. Guillome heeft je al een vrij tactloze hint gegeven ;)

FastFred wijzigde deze reactie 09-03-2011 16:37 (30%)

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• - J.W. -
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-10 23:10
Neem gewoon Arctic Silver 5, of wat anders. Fatsoenlijke koelpasta maken is niet echt rocket-science, dus dat zit meestal wel goed..

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

En deze mag op slot. Laten we het maar houden op de vriendelijke toon die door sommige mensen binnen dit topic werd gezet. En moet ook zeggen dat het gebrek aan eigen inzet ook zeker mee helpt aan dit slotje.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True