Toon posts:

Thermal sensors

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik het beste thermometertjes plaatsen in mijn compu? Ik heb er vier, van de DigitalDoc2 (gaaf ding, A3-D ;)). Ik wil graag mijn Athlon 500, Voodoo2, MoBo en HD checken, maar waar precies op die dingen moet ik de sensor plaatsen.
Een link naar een page waar het staat uigelegd zou welkom zijn.

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik zou zeggen dat in alle gevallen geld:
zo dicht mogelijk bij de bron van de hitte en zo ver mogelijk van enige mogelijke koeling vandaan. Dit zorgt ervoor dat de sensor niet meer wordt gekoeld dan de bron zelfs.
Een beetje uitproberen kan ook geen kwaad.

Damn, A3-D, Ik hoop dat je nog van die dingen binnenkrijgt want ik wil er zeker ook een hebben. :P

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Als het goed is zitten er bij die sensors stukjes tape, plak hiermee de sensor bv. boven op de harde schijf, op de chip van je videokaart, en voor de cpu heb ik hem tussen de chip en heatsink geprikt zodat de punt van de sensor tegen de cpu aankomt (hiervoor heb ik die dunne sensor gebuikt) hiermee krijg je een leuk overzicht van de temp in je kast.

De DigitalDoc2 is zekers een gaaf ding

• A3-D
  • Laatst online: 07-09 08:09
SJR: Ik heb je naw gegevens (nog) niet ontvangen tot op heden. Mail ze anders nog even (of je moet ook in de omgeving Rotterdam wonen). Momenteel heb ik ze dus niet meer liggen, VREP is de laatste komen halen (mooi dat alles naar behoren werkt, veel plezier van je IBM ook?).

Ik hoor a.s. woensdag 12 april of ik er nog een paar nageleverd krijg SJR, ik hou je via e-mail op de hoogte oke?

Greetz!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Hai mensen (ik hoop niet dat ik weer 10 een reply krijg als ik 1 keer klik)
Ik ben ook op zoek naar 2 van die sensors eentje voor de CPU en een voor de Riva TNT2 ultra van mijn. Weet iemand waar ik ze kan krijgen voor een leuk prijsje, of kan ik ze bij jou krijgen A3-D??
Ik zou het erg op prijs stellen.

Greetz
S

(ps. woon in Maastricht)

Verwijderd

???

Verwijderd

Sorry, ik kan er niks aan doen, ik heb maar 1 keer geklikt!!!!

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

A3-D:

Ik weet niet of het mailtje sturen gelukt is, waarschijnlijk niet.
Ik zit nu net in Delft en ik kan nog geen mail versturen naar hotmail adressen ofzo.
Ik wil wel zeker zo'n ding en ik kan hem wel ergens in R'dam komen ophalen.
Mail mij maar (sjr@dds.nl)

• A3-D
  • Laatst online: 07-09 08:09
Subgold:
Mail me maar als je daadwerkelijk interesse hebt.
Waarschijnlijk krijg ik er deze week een paar binnen, ik beloof niets maar het is het proberen waard.

SJR:
Ik heb je mail ontvangen. Zodra ik er genoeg binnen krijg zal ik je mailen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1