Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
ben sinds januari 2011 in het bezit van een 3GS 8GB, deze is nieuw aangeschaft icm t-mobile abbo.
Nu sindshet begin van deze week( dus Iphone is +/- 10 weken oud ) is de batterij wel erg slecht. Even mail ophalen en Whatsapp meteen 5% minder. S'nachts loopt ij ook zo'n 10% terug en er staat niks meer open.
Hiervoor kon ik er 2 dagen mee doen zonder op te laden bij normaal gebruik.Iemand enig iedee wat er aan te doen en is dit eventueel ook nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Vaak wil een reboot wel eens helpen.
Ook is het erg slecht om de batterij bijna op 0% te hebben staan, dan weer op te laden. Het is beter om het ding (in feite) vaak aan de lader te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Welke services heb je aan staan? 3G? Location? Wifi? En heb je hem jailbroken? Zo niet dan kan er dus wel degelijk wat in de achtergrond blijven staan.

10% snachts terug heb ik ook als ik diverse services aan laat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
MsG schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:37:
Welke services heb je aan staan? 3G? Location? Wifi? En heb je hem jailbroken? Zo niet dan kan er dus wel degelijk wat in de achtergrond blijven staan.

10% snachts terug heb ik ook als ik diverse services aan laat.
volgens sbsettings draait er niks als proces, had in het begin wfi aanstaan maar nu zelfs met wifi uit gaat het nog stukken sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Doe eens een volledige reset zodat je jailbreak er van af is en kijk of ie ook zo snel leeg is als hij "vanilla" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Lorefice schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:20:
Doe eens een volledige reset zodat je jailbreak er van af is en kijk of ie ook zo snel leeg is als hij "vanilla" is.
Heb een volledige reset gedaan en software opnieuw erop gezet,balen dat hij meteen 4.3 eropzet dus geen jb meer, maar nu sinds 2,5 uur in standbye stand al weer 11% eraf van de batterij.

ga maar even bellen met t-mobile voor een reparatie
Pagina: 1