3 beeldschermen op 1 EAH5770

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 11:49
Ik heb het volgende:

Een Asus EAH5770 1GB
Een 17 inch VGA monitortje die via omvorming op een DVI poort zit
Een Full HD monitor die op een DVI poort zit
En een full HD televisie die op een HDMI poort zit.

En dat wil niet met zijn drieën, er moet er dan permanent eentje uitstaan. Dit op zich vind ik al vreemd, hoort dat echt zo of die ik iets raars? Vervolgens lees ik dat er dan 1 scherm op de Displaypoort moet staan. Even later lees ik dan weer dat ik dan via ATI Eyefinity moet gaan werken, dat zou betekenen dat de drie schermen als 1 gaan werken. Maar dat is niet wat ik wil, ik wil dat mijn Full HD tv een kopie wordt van mn full HD monitor en mn 17 inch als extended gaat werken. Kan dit via deze kaart? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je probleem zit erin dat de HDMI poort gedeeld word met een DVI poort en je die niet tegelijk kunt gebruiken waardoor je dus via DVI en HMDI maar 2 schermen kan aansturen. Het klopt dat je voor 3 schermen dan de DP poort moet gaan gebruiken maar wel dan met een actieve verloop van DP naar DVI.

Eyefinity zit al standaard in CC dus daarvoor hoef je verder niets aparts voor te gaan installeren en met behulp van Catalyst kan je dan je monitoren instellen zoals je wilt, dus bv extended bureaublad of clone bureaublad en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
je hebt ook DP naar VGA denk dat dat beter voor je is. kan je je schermen gelijk met dvi en hdmi gelijk op je videokaart aansluiten