Internet aansluiting +tv.

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 16:02
Hallo beste tweakers!

Ik ga overmorgen een huur appartement bewonen.
Nu zit er in dit appartement een aansluiting voor een kabel kabel ;) en ook voor een telefoon.
Alleen zitten er naar mijn weten geen abonnementen aan vast.
Nu zat ik te kijken via KPN voor internet + tv voor een aardig prijsje, maar hier gaven ze aan dat ik rekening moet houden met aansluiting tijd van een maand! Dit is wel erg lang om zonder internet te zitten.
Weet iemand of dit ook sneller kan? Want de kabels liggen er in werkelijkheid al.
Ik heb er zelf weinig verstand van hoe dit allemaal werkt, ik wil zelf gewoon redelijk goedkoop internet, doch snel en digitale tv. (Geen digitenne of van die rotzooi)
Welke providor ik dan het beste kan nemen die dit dan lekker snel doet.

(oh ja locatie is Breda)

Alvast bedankt! :)

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 21:59
Aansluiting van kabel gaat vaak sneller, echter had je dit kunnen weten door dit te zoeken met google.
Je kabel aanbieder kan je ook vinden via google, du zou zeggen suc6.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 19:25

RammY

Dát!

Je oplevering heeft tijd nodig.
a) wettig en b) technisch

Dat er een aansluitmogelijkheid in het pand zit wil niet zeggen dat ze daar direct maar een signaaltje op kunnen prikken en klaar...

Er moet in de centrale (in dit voorbeeld even een xDSL verbinding) nog wat draadjes worden getrokken en je moet technisch in de systemen van je provider komen te staan zodat ze je diensten kunnen leveren...

Deze advertentieplaats is te huur!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 16:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

IK zou zeggen: Kijk eens naar de paketten van Ziggo. Ik woon zelf ook in Breda, en ik ben zeer tevreden over de AIE-plus
Ze kunnen ook vrij snel leveren volgens mij. :)

Anyhow, we verwachten dat je dit allemaal zelf uit kan zoeken natuurlijk. Er zijn meerdere aanbieders van Internet + TV, en die zou je eens kunnen bellen. (Ziggo, Tele2, KPN..)

En dan kan je best de voor en nadelen tegen elkaar afwegen. Een weekje extra wachten op Internet en Telefoon voor een lagere prijs kan wel degelijk interessant zijn.

Check ook: Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 56% gewijzigd door Equator op 09-03-2011 12:36 ]

Dit topic is gesloten.